Telefon Tavsiyesi Yeni Telefon Alacağım Kararsızım

Sponsorlu Bağlantılar

Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Telefon Alacağım Kararsızım
Herkese merhaba arkadaşlar,iki tane telefona sahibim. Birisi G3 32gb diğeri lumia 1520 ikisinin de değerleri çok düşmeden satmayı düşünüyorum.G3'ün aşırı ısınmasından,windows phone un yavaş gelişmesinden sıkıldım.Tercihlerim arasında s6/edge serisi, sony xperia z5 ya da iphone 6s almayı düşünüyorum. Çok klasik bir karşılaştırma biliyorum. Öncelikle hayatımda hiç ios kullanmadım,android kullanırken telefonumun daha hızlı olması için custom romlar kurdum. Windows Phone u çok seviyorum fakat gelişimi çok yavaş olduğundan almayı düşünmüyorum.Sistemi kişiselleştirmek ya da rom kurmak olmazsa olmazım değil. Artık telefon kullanırken kafamın rahat olmasını,arayüz geçişlerin donmamasını telin ağırlaşmamasını istiyorum. Androidteki uygulamalara bakıyorum ve ios daki uygulamaları bakıyorum; iosdakiler bana daha kaliteli gözüküyor. Fakat ios un ne kadar kısıtlı olduğu hakkında bir bilgim yok. Bir yandan s6 edge plus çok hoş gözüküyor fakat ilerleyen dönemde yine tel ağırlaşacak diye düşünüyorum yeni touchwiz nasıl bir bilgim yok. Iphone 6s çok avantajlı gibi gözükse de ne kadar kısıtlama var bilgim yok ya da androidten sonra alışabilir miyim korkusu var.Ya da s7 nin mi çıkmasını beklesem onu da bilemiyorum. Siz ne dersiniz arkadaşlar?
 


Emre

Üye
S820'li yeni cihazları bekle bence.
 
kralberk13

kralberk13

Üye
bana kalırsa xperia z3 al z5 premiumda önere bilirim
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Şu anda beklemekte ciddi anlamda fayda var. S820, Exynos, MTK gibi devlerin yeni nesil işlemcileri ile piyasaya çıkacak bir cihaz almak bu saatten sonra daha mantıklı. Tabi aceleniz yoksa.
 
smh60

smh60

Üye
Bütçeniz yetiyorsa 6s alın sizi uzun süre götürür kafanız da rahat olur
 
byAndroid

byAndroid

Üye
S6 serisi yada edge serisi yada note 5
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
Şu anda beklemekte ciddi anlamda fayda var. S820, Exynos, MTK gibi devlerin yeni nesil işlemcileri ile piyasaya çıkacak bir cihaz almak bu saatten sonra daha mantıklı. Tabi aceleniz yoksa.
Acelem yok elbette fakat o zamanda iphone 7 bekle muhabbetleri başlayacak gibime geliyor yanlış düşünüyor olabilirim. Sizce android de bu stabillik durumu nasıl yeni touchwiz de hantallasma sorunları var mı bir iphone akiciliginda oldu mu?

Bütçeniz yetiyorsa 6s alın sizi uzun süre götürür kafanız da rahat olur
Ben de öyle düşünüyor gibiyim ama yeni telefonların çıkacak olması kafamı çeliyor. Ayrıca hayatımda hic ios kullanmadım bilgim yok yanu çok kısıtlı mi bilmiyorum biraz kararsizim.
S6 serisi yada edge serisi yada note 5
Yeni s7 yi beklemek daha mantıklı olmaz mı?
 
smh60

smh60

Üye
Yeni telefonların çıkması 6s e pek etki yapmaz 4s kullanıp hala memnun olan tanıdıklarım var güncelleme sorunun yok ios zaten kullanması kolaydır çok kısıtlı olduğunu da düşünmüyorum ama Android kadar da özgür değil tabi
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
2 3 ay daha bekleyip s820 li bir cihaz almanız daha mantıklı olacaktır beklemek istemezseniz not 5 olabilir samsung un en iyi serisi not serisidir veya s7 yi bekleyebilirsiniz ios u hiç kullanmadıysaniz size biraz kısıtlı gelecektir çevremde android ten ios a geçen ve memnun olan var ama tekrar androide dönenler de var sizin kullanımınıza bağlı
 
byAndroid

byAndroid

Üye
S7 beklemek bence saçmalık çünkü çok büyük yenilikler olmayacak ha işlemci nin ne olduğu da belirsiz ısınacak mı isinamayacak mı? Fiyatı yüksek olucak anca zaten s7 ye daha çok var Mart gibi anca çıkar
 
Sarangni

Sarangni

Üye
Acelem yok elbette fakat o zamanda iphone 7 bekle muhabbetleri başlayacak gibime geliyor yanlış düşünüyor olabilirim. Sizce android de bu stabillik durumu nasıl yeni touchwiz de hantallasma sorunları var mı bir iphone akiciliginda oldu mu?


Ben de öyle düşünüyor gibiyim ama yeni telefonların çıkacak olması kafamı çeliyor. Ayrıca hayatımda hic ios kullanmadım bilgim yok yanu çok kısıtlı mi bilmiyorum biraz kararsizim.

Yeni s7 yi beklemek daha mantıklı olmaz mı?

Android stabillik sorunları eskiden daha çoktu son zamanlarda bu iyice düştü. Stabillik sorunu genel olarak düşük donanıma sahip cihazlarda var.

Üst donanıma sahip cihazlarda bu sorun pek yok. Amiral gemileri stabillik sorunu yaşayacağınızı düşünmüyorum.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
S6 Yada Note 5 4 Al Daha İyi Sonye Filan Bulaşma Bozulur Mozulur Rezil Olursun
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
S6 Yada Note 5 4 Al Daha İyi Sonye Filan Bulaşma Bozulur Mozulur Rezil Olursun
Iphone u nasıl buluyorsunuz?
Android stabillik sorunları eskiden daha çoktu son zamanlarda bu iyice düştü. Stabillik sorunu genel olarak düşük donanıma sahip cihazlarda var.

Üst donanıma sahip cihazlarda bu sorun pek yok. Amiral gemileri stabillik sorunu yaşayacağınızı düşünmüyorum.
Kendim g3 kullanıyorum arayuzde laglar var ki alt seviye bir cihaz da değil. Uygulama yükleyince daha da laglar artıyor. Mesela whatsapp da falan da donmalar yaşıyorum. Uygulamalarda mı sistemde mi bir yerde bir sorun var gibime geliyor.
S7 beklemek bence saçmalık çünkü çok büyük yenilikler olmayacak ha işlemci nin ne olduğu da belirsiz ısınacak mı isinamayacak mı? Fiyatı yüksek olucak anca zaten s7 ye daha çok var Mart gibi anca çıkar
Aynen onu beklersem bu seferde iphone 7 bekle olacak öyle düşünüyorum.
Yeni telefonların çıkması 6s e pek etki yapmaz 4s kullanıp hala memnun olan tanıdıklarım var güncelleme sorunun yok ios zaten kullanması kolaydır çok kısıtlı olduğunu da düşünmüyorum ama Android kadar da özgür değil tabi
Rom kurmak falan benim için sorun değil. Ya da kişiselleştirme benim için çok önemli degil. Windows phone u çok seviyorum sistem olarak mesela ama gelişimi yavaş olduğundan tercih etmeyeceğim.
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
iPhone 6s almanızı tavsiye ederim,hatta bütçeniz uygunsa 64 gb alın,beklerim diyosanız da iPhone 7 yi bekleyin,ayrıca android işletim sistemli cihazlarda stabil "olmama" diye bir sorun kalmadı artık,kardeşimde Note 3 var hiçbir sorun yok.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
S6 Yada Note 5 4 Al Daha İyi Sonye Filan Bulaşma Bozulur Mozulur Rezil Olursun
İPhone bozulunca rezil olmaz mı? Veya telefon bu bozulunca adam neden rezil olur ki?

Bence İphone düşünüyorsan İphone 7'yi hiç bekleme git İphone 6S al. Çünkü yıllardır S serisi bir sonraki basic modelden daha iyi olmuştur. İPhone 4S kullananlar 5 almaz, 5S kullananlar 6 almaz. 6S kullananlar da 7 almayacak.

Android olarak zaten en iyi telefonları sıralamışsın. Fakat mevcut durumda Android telefon almayı önermem. Gerek Samsung olsun gerekse de diğer firmalar 2.5 ay sonra Snapdragon 820 ya da yeni nesil Exynos yonga setine sahip cihazları duyuracak. Mart ayında çoğu satışa çıkmış olacak bu telefonları beklemek daha mantıklı. Şu anda Snapdragon 810 yonga setine sahip cihazları almayı pek tavsiye etmiyorum. Isınma sorunu çözülmüş gibi gösterilse de Microsoft'un Lumia 950 XL'de kullandığı gibi sıvı soğutma olmayan Android telefonlarda Snapdragon 810 sorun çıkartabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61 ve bozkirdangelen
byAndroid

byAndroid

Üye
Şuan bende paran varsa 6s diyorum yok böyle telefon
 
atakanokur

atakanokur

Üye
Xperia almanı önermiyorum 6 ay sonra yenisini çıkarıp kullanıcıyı aptal yerine koyuyorlar işin kötü tarafı yeni çıkan cihazın yeni bir özelliği olmuyor :)
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
İPhone bozulunca rezil olmaz mı? Veya telefon bu bozulunca adam neden rezil olur ki?

Bence İphone düşünüyorsan İphone 7'yi hiç bekleme git İphone 6S al. Çünkü yıllardır S serisi bir sonraki basic modelden daha iyi olmuştur. İPhone 4S kullananlar 5 almaz, 5S kullananlar 6 almaz. 6S kullananlar da 7 almayacak.

Android olarak zaten en iyi telefonları sıralamışsın. Fakat mevcut durumda Android telefon almayı önermem. Gerek Samsung olsun gerekse de diğer firmalar 2.5 ay sonra Snapdragon 820 ya da yeni nesil Exynos yonga setine sahip cihazları duyuracak. Mart ayında çoğu satışa çıkmış olacak bu telefonları beklemek daha mantıklı. Şu anda Snapdragon 810 yonga setine sahip cihazları almayı pek tavsiye etmiyorum. Isınma sorunu çözülmüş gibi gösterilse de Microsoft'un Lumia 950 XL'de kullandığı gibi sıvı soğutma olmayan Android telefonlarda Snapdragon 810 sorun çıkartabilir.
Ben Teknik Servisleri İçin Söyledim Elma nın Servisi İyidirde Samsungda Öyle Ama Bi LG Filan Sorun Servisleri :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Microsoft Corporation
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 6s almanızı tavsiye ederim,hatta bütçeniz uygunsa 64 gb alın,beklerim diyosanız da iPhone 7 yi bekleyin,ayrıca android işletim sistemli cihazlarda stabil "olmama" diye bir sorun kalmadı artık,kardeşimde Note 3 var hiçbir sorun yok.
Yok hocam o kadar bekleyemem. Kendim g3 kullanıyorum şu anda fakat arayüzde hala laglar var bir ios stabilliğine ulaşabilmiş değil gibi görüyorum.
İPhone bozulunca rezil olmaz mı? Veya telefon bu bozulunca adam neden rezil olur ki?

Bence İphone düşünüyorsan İphone 7'yi hiç bekleme git İphone 6S al. Çünkü yıllardır S serisi bir sonraki basic modelden daha iyi olmuştur. İPhone 4S kullananlar 5 almaz, 5S kullananlar 6 almaz. 6S kullananlar da 7 almayacak.

Android olarak zaten en iyi telefonları sıralamışsın. Fakat mevcut durumda Android telefon almayı önermem. Gerek Samsung olsun gerekse de diğer firmalar 2.5 ay sonra Snapdragon 820 ya da yeni nesil Exynos yonga setine sahip cihazları duyuracak. Mart ayında çoğu satışa çıkmış olacak bu telefonları beklemek daha mantıklı. Şu anda Snapdragon 810 yonga setine sahip cihazları almayı pek tavsiye etmiyorum. Isınma sorunu çözülmüş gibi gösterilse de Microsoft'un Lumia 950 XL'de kullandığı gibi sıvı soğutma olmayan Android telefonlarda Snapdragon 810 sorun çıkartabilir.
Teşekkürler Ali Kemal abi.
Şuan bende paran varsa 6s diyorum yok böyle telefon
Teşekkürler...
Xperia almanı önermiyorum 6 ay sonra yenisini çıkarıp kullanıcıyı aptal yerine koyuyorlar işin kötü tarafı yeni çıkan cihazın yeni bir özelliği olmuyor :)
Aynen hocam öyle.


Bunlar dışında bir soru sormak istiyorum, plus modelinin ekran dışında artısı ne,şarjı çok daha fazla çok mu gidiyor o kadar ekstradan para vermeye gerek var mı sizce arkadaşlar düşünceleriniz neler?
 

ArMaGeDdOn_87

Üye
Yok hocam o kadar bekleyemem. Kendim g3 kullanıyorum şu anda fakat arayüzde hala laglar var bir ios stabilliğine ulaşabilmiş değil gibi görüyorum.

Teşekkürler Ali Kemal abi.

Teşekkürler...

Aynen hocam öyle.


Bunlar dışında bir soru sormak istiyorum, plus modelinin ekran dışında artısı ne,şarjı çok daha fazla çok mu gidiyor o kadar ekstradan para vermeye gerek var mı sizce arkadaşlar düşünceleriniz neler?
Plus da OIS var,o zaman 6s al alın,bütçeniz de varsa 64 gb alın
 


Üst Alt