Rıza Soylu
Üye
Yeni Telefon Alacağım Kararsızım
Herkese merhaba arkadaşlar,iki tane telefona sahibim. Birisi G3 32gb diğeri lumia 1520 ikisinin de değerleri çok düşmeden satmayı düşünüyorum.G3'ün aşırı ısınmasından,windows phone un yavaş gelişmesinden sıkıldım.Tercihlerim arasında s6/edge serisi, sony xperia z5 ya da iphone 6s almayı düşünüyorum. Çok klasik bir karşılaştırma biliyorum. Öncelikle hayatımda hiç ios kullanmadım,android kullanırken telefonumun daha hızlı olması için custom romlar kurdum. Windows Phone u çok seviyorum fakat gelişimi çok yavaş olduğundan almayı düşünmüyorum.Sistemi kişiselleştirmek ya da rom kurmak olmazsa olmazım değil. Artık telefon kullanırken kafamın rahat olmasını,arayüz geçişlerin donmamasını telin ağırlaşmamasını istiyorum. Androidteki uygulamalara bakıyorum ve ios daki uygulamaları bakıyorum; iosdakiler bana daha kaliteli gözüküyor. Fakat ios un ne kadar kısıtlı olduğu hakkında bir bilgim yok. Bir yandan s6 edge plus çok hoş gözüküyor fakat ilerleyen dönemde yine tel ağırlaşacak diye düşünüyorum yeni touchwiz nasıl bir bilgim yok. Iphone 6s çok avantajlı gibi gözükse de ne kadar kısıtlama var bilgim yok ya da androidten sonra alışabilir miyim korkusu var.Ya da s7 nin mi çıkmasını beklesem onu da bilemiyorum. Siz ne dersiniz arkadaşlar?

