Gelis suresi sende ne kadardi?Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
arkadaşlar 5.0.1 stock rom linkini atar mısınız? TR sm910cq modeli için..
Googy max veya suemax.İkisi de iyidir.Beyler stock rom üzerine kurulacak root için iyi karnel hangisi?
EyvallahGoogy max veya suemax.İkisi de iyidir.

Ben birazdan erobot v11.1 deneyecegim en son cikani bakalim nasilmis su an stocktayimArkadaşlar hangi romları kullandınız hangisi stabil önerileriniz hangileridir
Erobot sixperienceden kat kat iyi emin olabilirsinMiui rom hariç hepsini denedim diyebilirim en stabilleri sixperience ve dn5.Alternatif olarak erobot iyidir.
Uzun süre kullandım sixperience.Erobot'u da öyle.İkisinin de gelişim sürecini izledim.Kesinlikle o iyidir o kötüdür diyemem.Benim kendi kullanımıma göre sixperience şuan daha iyi.Başkası için bu durum değişiklik gösterebilir.Bu arada erobot rom öteki romlara nazaran daha kısa sürede güncelleniyor.Bu durumu önemseyen dostlarım erobotu kurabilir.Erobot sixperienceden kat kat iyi emin olabilirsin
Evet haklisin ☺Uzun süre kullandım sixperience.Erobot'u da öyle.İkisinin de gelişim sürecini izledim.Kesinlikle o iyidir o kötüdür diyemem.Benim kendi kullanımıma göre sixperience şuan daha iyi.Başkası için bu durum değişiklik gösterebilir.Bu arada erobot rom öteki romlara nazaran daha kısa sürede güncelleniyor.Bu durumu önemseyen dostlarım erobotu kurabilir.
Hangi kernel kurulu sixperience de?Sixperience v5 stabil akıcı ve pil süresi çok iyi
Ana ekran ayarlarına gir orada ana ekran içeriği kısmından seçim yapabilirsin.Teşekkürler sixperience kurdum yalnız bir iki sorunum var giriş ekranında uygulamalar kısayolu neden yok
