S5 romu son surumu v12 dir forumda var zatenCok saol bide s5 lite rom final varmi kardesim malum ing yok

uzman47 yo yo ynlış anladın kardeşim v13 dedim su an v12 kurdum ara ara reset atıyorS5 romu son surumu v12 dir forumda var zaten![]()
V13 cikmadi daha dostum v12 son surumdur.S5 romu son surumu v12 dir forumda var zaten![]()
ama sen note 4 v5.2 cikacakmis bence onu kur...uzman47 yo yo ynlış anladın kardeşim v13 dedim su an v12 kurdum ara ara reset atıyor
Ben kullaniyorum evet var.bu rom da kilit ekranında bildirimleri görmek varmı ?
O zaman kardeş resimli veya sözel anlatır mısın ben bulamadımBen kullaniyorum evet var.
uzman47 yo yo ynlış anladın kardeşim v13 dedim su an v12 kurdum ara ara reset atıyorS5 romu son surumu v12 dir forumda var zaten![]()
saol zaten 5,2 bekleyoomV13 cikmadi daha dostum v12 son surumdur.ama sen note 4 v5.2 cikacakmis bence onu kur...
Note 3'e terfi etmemiş miydinuzman47 yo yo ynlış anladın kardeşim v13 dedim su an v12 kurdum ara ara reset atıyor
saol zaten 5,2 bekleyoom

Kardesim senin dedigin sey kilit ekraninda cevapsiz cagrilar ve gelen mesajlarin gosterilmesi olayi degilmi ?O zaman kardeş resimli veya sözel anlatır mısın ben bulamadım
Ok google yi kurup denedin mi 4.4.. romlarda gayet guzel calisiyor.stock rom a backup ile dondum su an ama bu romunda backup i var,yani vazgecmis degilim donebilirim,kendi kerneli ile kullaniyodum
Aziz note 3 var suan s3 kullaniyom dostumNote 3'e terfi etmemiş miydin![]()
aynen oyle guzel calisiyorOk google yi kurup denedin mi 4.4.. romlarda gayet guzel calisiyor.
evet ama ayarları varsa söylermisin ikimizinde söylemek istediği bu linkdeki gibimi acabaKardesim senin dedigin sey kilit ekraninda cevapsiz cagrilar ve gelen mesajlarin gosterilmesi olayi degilmi ?
Kardes benim dedigim gelen mesaj ve cvp. aramalar icin gecerli bunlar kilit ekranda goruluyor.bu romda.evet ama ayarları varsa söylermisin ikimizinde söylemek istediği bu linkdeki gibimi acaba
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Bende bu romdayim oyle bir sorun olmadi.baglanmak istedigin agin uzerine uzun basip agi unut de sonra yeniden sifreyi girip baglanmayi dene istersen.Arkadaşlar Romu Kurdum Wifiyi Buluyor Şifreyi Giriyorum Ama Bir Türlü Baglanmıyor Kaldıracam Lütfen Yardım Edin
