HolyAngelic
Üye
Şahsen ben hız istemiyorum zaten 4.5g ya da 5g arkaplanda o paketi bitirir. Ben whatsapp, forum yazıları vs gibi az harcayan işler yapıyorum. Çok fazla iş yapsam zaten parayı basar alırım ne gerek ama öyle değil bu şekilde kafam rahat hesabımı biliyorum her an bana ulaşabileceklerini de biliyorum. Ama kota olayı olursa ikidebir kontrol et yok paketi arkaplanda uygulama aaçık kalmış bitirmiş yok çocuk girmiş bitirmiş yok bilmemne diye uğraşıp duracağım =/
