SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

ismailozcn

ismailozcn

Üye
Bende güncelleme 714 mb ??
 


metyuu

metyuu

Üye
Türkcellden alınan telefonlara 714 mb güncelleme geliyor sanırım türkcellin uygulamaları var içinde
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar NOTE 4 için ekran koruyucu ya gerek var mı?
Sanki ekran koruyucu var gibi duruyor.
Eğer gerek varsa cam ekran koruyucu kullanan var mı?
 

T.serdar

Üye
Arkadaşlar NOTE 4 için ekran koruyucu ya gerek var mı?
Sanki ekran koruyucu var gibi duruyor.
Eğer gerek varsa cam ekran koruyucu kullanan var mı?
Var kardesim 15 tl ye kalin cam taktirdim telefon 3 kere dustu hicbirsey olmadi en son 1 metre yukseklikten tasa dustu ustundeki cam olmasa telefonun cami gidicekti bence taktir 15 tl ye sonra 1000 tl verme bosuna
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz ve karakartal44
karakartal44

karakartal44

Üye
Var kardesim 15 tl ye kalin cam taktirdim telefon 3 kere dustu hicbirsey olmadi en son 1 metre yukseklikten tasa dustu ustundeki cam olmasa telefonun cami gidicekti bence taktir 15 tl ye sonra 1000 tl verme bosuna
Teşekkür ederim.
 
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaşlar NOTE 4 için ekran koruyucu ya gerek var mı?
Sanki ekran koruyucu var gibi duruyor.
Eğer gerek varsa cam ekran koruyucu kullanan var mı?
Spigenden slimarmor bir kılıf ve temperli cam taktır.2 defa 2 metreden düştü temperliler kırıldı serdarın dediği gibi kılıf ve cam şart
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar

T.serdar

Üye
Arkadaslar erobot romunun 9.0 versiyonu var 9.1 verdiyonunu direk ustune flashlasam olur mu ayrica telefondaki uygulamalar gidermi?
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Spigenden slimarmor bir kılıf ve temperli cam taktır.2 defa 2 metreden düştü temperliler kırıldı serdarın dediği gibi kılıf ve cam şart
Bu söylediğin markaları nerede bulabilirim.
Her yerde satılıyor mu?
 
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaslar erobot romunun 9.0 versiyonu var 9.1 verdiyonunu direk ustune flashlasam olur mu ayrica telefondaki uygulamalar gidermi?
Brick olur eski sistem yedeğini al dediydim aldıysan ona geç geçtikten sonra wipeleri yap 9.1 e atla.
 

T.serdar

Üye
Sistemi kurunca ilk ayar kısımları olur ya orada sistem uygulamalarını alıyor geri kuruyor ama saveleri almaz.Titanyuma düştü gene işin :D :D
Titanyumda oyun datalarini yedeklemiyor o sikintili bi durum
 


Üst Alt