AynnTürkcellden alınan telefonlara 714 mb güncelleme geliyor sanırım türkcellin uygulamaları var içinde
Hayırlı olsunArkadaşlar artık note 4 mü aldım. Bana ve klübü müze hayırlı olsun.
Teşekkür ederim.Hayırlı olsun
Var kardesim 15 tl ye kalin cam taktirdim telefon 3 kere dustu hicbirsey olmadi en son 1 metre yukseklikten tasa dustu ustundeki cam olmasa telefonun cami gidicekti bence taktir 15 tl ye sonra 1000 tl verme bosunaArkadaşlar NOTE 4 için ekran koruyucu ya gerek var mı?
Sanki ekran koruyucu var gibi duruyor.
Eğer gerek varsa cam ekran koruyucu kullanan var mı?
Teşekkür ederim.Var kardesim 15 tl ye kalin cam taktirdim telefon 3 kere dustu hicbirsey olmadi en son 1 metre yukseklikten tasa dustu ustundeki cam olmasa telefonun cami gidicekti bence taktir 15 tl ye sonra 1000 tl verme bosuna
Rica ederim bir tanede kilif al bence ileride satarsan ciziksiz satarsin satmasida kolay olur telefonuTeşekkür ederim.
Spigenden slimarmor bir kılıf ve temperli cam taktır.2 defa 2 metreden düştü temperliler kırıldı serdarın dediği gibi kılıf ve cam şartArkadaşlar NOTE 4 için ekran koruyucu ya gerek var mı?
Sanki ekran koruyucu var gibi duruyor.
Eğer gerek varsa cam ekran koruyucu kullanan var mı?
Bu söylediğin markaları nerede bulabilirim.Spigenden slimarmor bir kılıf ve temperli cam taktır.2 defa 2 metreden düştü temperliler kırıldı serdarın dediği gibi kılıf ve cam şart
Brick olur eski sistem yedeğini al dediydim aldıysan ona geç geçtikten sonra wipeleri yap 9.1 e atla.Arkadaslar erobot romunun 9.0 versiyonu var 9.1 verdiyonunu direk ustune flashlasam olur mu ayrica telefondaki uygulamalar gidermi?
Spigene sadece internetten ulaşabilirsin.Temperli cam heryerde var ucuza bir yerden taktır gitsin.Bu söylediğin markaları nerede bulabilirim.
Her yerde satılıyor mu?
Uygulamalar gidicek diyosun?Brick olur eski sistem yedeğini al drdiydim aldıysan ona geç grçtikten sonra wipeleri yap 9.1 e atla.
Sistemi kurunca ilk ayar kısımları olur ya orada sistem uygulamalarını alıyor geri kuruyor ama saveleri almaz.Titanyuma düştü gene işinUygulamalar gidicek diyosun?

Reklam olmayacaksa bildiğin iyi bir site var mı?Spigene sadece internetten ulaşabilirsin.Temperli cam heryerde var ucuza bir yerden taktır gitsin.
Spigen.com.tr kendi sitesinden alReklam olmayacaksa bildiğin iyi bir site var mı?
Teşekkürler.Spigen.com.tr kendi sitesinden al
Titanyumda oyun datalarini yedeklemiyor o sikintili bi durumSistemi kurunca ilk ayar kısımları olur ya orada sistem uygulamalarını alıyor geri kuruyor ama saveleri almaz.Titanyuma düştü gene işin![]()
![]()
