Sony Xperia C4 kullanıcı kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

Ednasg

Üye
Bugun kendiliğinden düzeldi konusurken böyle bi şaçmalık görmedim ben ya neyse zaten tüketici haklarını aradım direkt iade isteme hakkımız yokmus aklınızda bulunsun ama garantiye yollayıp inceleme yapılmasını isteyebilirmişiz tabi tamir kesinlikle yapılmayacak sadece sorunları ınceleyip rapor vercekler o raporla artık itiraz veya iade değişim isteme hakkımız oluyomus.firma kabul etmezse kaymakamlıga falan gidiyomusun uzun iş sonucta telefon elimde kaldı galiba
 


nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
Bugun kendiliğinden düzeldi konusurken böyle bi şaçmalık görmedim ben ya neyse zaten tüketici haklarını aradım direkt iade isteme hakkımız yokmus aklınızda bulunsun ama garantiye yollayıp inceleme yapılmasını isteyebilirmişiz tabi tamir kesinlikle yapılmayacak sadece sorunları ınceleyip rapor vercekler o raporla artık itiraz veya iade değişim isteme hakkımız oluyomus.firma kabul etmezse kaymakamlıga falan gidiyomusun uzun iş sonucta telefon elimde kaldı galiba
Alışmaya bak ya. Güncelleme ile çoğu sorun düzelir zaten, geri kalanlar için, teknik servis.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ednasg

Ednasg

Üye
İnşallah valla ya. güncelleme ne zamana gelir bilgin var mı? Ben simdilik yollamıyorum o zaman mantıksız mı davranıyorum :D
 
virus19

virus19

Üye
İnşallah valla ya. güncelleme ne zamana gelir bilgin var mı? Ben simdilik yollamıyorum o zaman mantıksız mı davranıyorum :D
Ekim ayı içerisinde 5.1.1 yayınlanıcak diye bir söylenti var ama tabi kesin değil [emoji4]

Arkadaşlar rom konusunda bilgisi olan varmı Bizim cihaza uygun rom gördünüzmü hiç
 
  • Beğen
Tepkiler: Ednasg
nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
İnşallah valla ya. güncelleme ne zamana gelir bilgin var mı? Ben simdilik yollamıyorum o zaman mantıksız mı davranıyorum :D
Aynen M4 aqua ya da geldi 5.1 sıra bizim telefondaymış. Ekim ayı içerisinde gelecek yazıyordu yabancı bir sitede. Dostum çok sorun çıkartıyorsa fırsatın varken ver bence. Çok uğraştıracaksa bulaşma, zaten telefon fiyata göre gayet iyi.
Bu söylediğim kafanı karıştırdı di mi :D ahaha
Ekim ayı içerisinde 5.1.1 yayınlanıcak diye bir söylenti var ama tabi kesin değil [emoji4]

Arkadaşlar rom konusunda bilgisi olan varmı Bizim cihaza uygun rom gördünüzmü hiç
Dostum bence roma filan hiç bulaşma. Henüz rom çıkmadı diye biliyorum ama telefon yeni olduğu için rom olsa bile sağlam romlar olduğunu sanmıyorum, yani stock romdan iyisi olmaz.
 
virus19

virus19

Üye
Aynen M4 aqua ya da geldi 5.1 sıra bizim telefondaymış. Ekim ayı içerisinde gelecek yazıyordu yabancı bir sitede. Dostum çok sorun çıkartıyorsa fırsatın varken ver bence. Çok uğraştıracaksa bulaşma, zaten telefon fiyata göre gayet iyi.
Bu söylediğim kafanı karıştırdı di mi :D ahaha

Dostum bence roma filan hiç bulaşma. Henüz rom çıkmadı diye biliyorum ama telefon yeni olduğu için rom olsa bile sağlam romlar olduğunu sanmıyorum, yani stock romdan iyisi olmaz.
Bir süre sonra sıkılıyorum ben :D Eski telefonumda haftada bir rom değiştirirdim :D Eğlencesine bendeki :D
 
nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi

Bir süre sonra sıkılıyorum ben :D Eski telefonumda haftada bir rom değiştirirdim :D Eğlencesine bendeki :D
Aynı sorun bende de var :D ama artık google hesabını ve uygulamaları kurmaktan bıkmıştım tövbe ettim en sonunda :D
 
smh60

smh60

Üye
Sony yazılımı sağlam custom roma gerek olduğunu düşünmüyorum :)
 
nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar 3G nin tam çekmemesi ve güncelleme konusunda bir e posta atmıştım cevap geldi aynen ekliyorum buraya.

Sony Xperia Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçtiğiniz için teşekkür ederiz.

Sorununuzla ilgili olarak, öncelikle elektronik postanıza geç yanıt verdiğimiz için özür dileriz. Telefonunuzda oluşan problem için üzgünüz.

İlk olarak Sony Xperia™ C4 model telefonunuzda şebeke ayarlarınızı kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Cihazınız, farklı bölgelerde mevcut olan cep telefonu şebekeleri arasında otomatik olarak geçiş yapar. Telefonunuzu, manuel olarak ayarlayarak, WCDMA veya GSM gibi özel bir cep telefonu şebekesi türüne erişecek şekilde ayarlayabilirsiniz.

Şebeke modu seçmek için:

1) Ana ekran öğenizde, menü simgesi üzerine hafifçe vurun.

2) Ayarlar > Diğer… > Mobil şebekeler seçeneğini bulup hafifçe vurun.

3) Şebeke modu simgesine hafifçe vurun.

4) Bir şebeke modu seçin. (LTE özelliği henüz Türkiye'de yaygın olmadığı için bu seçeneği seçmemenizi öneririz).

Manuel olarak başka bir şebeke seçmek için:

1) Ana ekran konumundan menü öğesine dokunun.

2) Ayarlar > Diğer… > Mobil şebekeler > Şebeke operatörleri seçeneğini bulup

dokunun.

3) Arama modu > Elle öğesine dokunun.

4) Bir şebeke seçin.

Şebekeyi manuel olarak seçerseniz, manuel olarak seçtiğiniz şebekenin kapsama alanından çıksanız da cihazınız başka şebekeleri aramaz.

Otomatik şebeke seçimini aktifleştirmek için:

1) Ana ekran konumundan menü öğesine hafifçe vurun.

2) Ayarlar > Diğer… > Mobil şebekeler > Şebeke operatörleri seçeneğini bulup

hafifçe vurun.

3) Arama modu simgesine hafifçe vurun.

4) Otomatik simgesine hafifçe vurun.

Sizi ayrıca bilgilendirmek isteriz ki, Sony Xperia™ C4 model telefonunuz 3. Jenerasyon ve 3G SIM kartlarla çalışabilecek şekilde üretilmiştir. Bunun sonucu olarak size mümkünse GSM operatörünüze ait yada başka bir operatöre ait daha yeni bir SIM kartı telefonunuza yerleştirerek denemenizi tavsiye ederiz. Cİhazınızda kesilmiş veya kırılmış bir SIM kart kullanmamız gerekmektedir.

Sorununuzun devam etmesi durumunda lütfen Sony Xperia™ C4 model telefonunuzu yetkili bir teknik servisi tarafından kontrol edilmesi için yetkili bir Sony Mobile bayisine başvurunuz. Ekte yetkili Sony Mobile teknik servislerinin bir listesini bulacaksınız. Yanınızda faturanızı (telefonunuzun modeli, seri numarası, IMEI numarası ve tarihi gösteren) getirmeniz gerekmektedir.

Sony Mobile, telefonunuzun olası veri kayıplarını engellemek amacı ile telefonunuza fabrika verilerini sıfırlama, telefon yazılımı güncellemesi ve teknik servise yönlendirme durumlarının öncesinde veri yedeklemenizi önerir.

Verilerinizi güvenli bir şekilde bilgisayara, yani harici bir cihaza kaydeden yedeklemeler oluşturmak için PC Companion ya da Mac için Sony Bridge uygulamasını kullanmanız önerilir. Verileriniz bir bilgisayara güvenli bir şekilde yedeklendikten sonra, Yedekleme ve geri yükleme uygulamasını kullanarak cihazınızdaki SD karta ya da harici bir USB depolama cihazına temel ayarların ve verilerin hızlı bir yedeklemesini yapabilirsiniz. Cihazınızın yedeklemelerini bağlantısını takip ederek nasıl yapacağınızı görebilirsiniz.

Ayrıca Sizi bilgilendirmek isteriz ki Sony Xperia™ C4 model telefonlarımız için Google Android 5.0 (Lollipop) (derleme numarası: 27.1.A.1.106) mevcut edinilebilir en son yazılımdır. Henüz cihazın yeni bir yazılım alıp almayacağı konusunda bir bilgi bulunmamaktadır.
 
  • Beğen
Tepkiler: smh60
smh60

smh60

Üye
Son kısmı gerçekten insanı sinir etmeye yeterli nasıl bilgi bulunmaz kardeşim telefona iyice evlatlık muamelesi yapmaya başladılar
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex
virus19

virus19

Üye
Güncelleme konusunda Türkiyedeki teknik servislerin haberi olmuyor arkadaşlar. Htc kullandığım zamanda sevis bana android ice cream için güncelleme belli değil demiş 2 gün sonra güncelleme gelmişti :-D
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex ve smh60
nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
Son kısmı gerçekten insanı sinir etmeye yeterli nasıl bilgi bulunmaz kardeşim telefona iyice evlatlık muamelesi yapmaya başladılar

Güncelleme konusunda Türkiyedeki teknik servislerin haberi olmuyor arkadaşlar. Htc kullandığım zamanda sevis bana android ice cream için güncelleme belli değil demiş 2 gün sonra güncelleme gelmişti :-D
Aynen, çünkü telefon çok yeni ve sorunları var güncelleme gelmezse ayıp ederler :D şu güncellemelerin resmi bir açıklaması olmaması beni delirtiyor ya. Ios ta herşey belli abi adamlar güncellemenin saatini bile veriyor :D
 
  • Beğen
Tepkiler: smh60
virus19

virus19

Üye
Aynen, çünkü telefon çok yeni ve sorunları var güncelleme gelmezse ayıp ederler :D şu güncellemelerin resmi bir açıklaması olmaması beni delirtiyor ya. Ios ta herşey belli abi adamlar güncellemenin saatini bile veriyor :D
Gelir gelir ben Ekim sonu diye düşünüyorum hatta 5.1.1 değilde 6 güncellemesi gelcek deseler dahada beklerim [emoji4]
 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex
nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar bir sorum olacak. Sizde 3G deyken çekmeme sorunu oluyor mu? Mesela Başka bir telefonla full çeken yerde aynı operatörde, 1-2 çubuğa düştüğü oluyor bende. Ve operatörlerinizi belirtirseniz sevinirim.

Başka bir forumda sadece vodafone da oluyor diye yazmış biri. Ben vodafone kullanıyorum.
 
virus19

virus19

Üye
Arkadaşlar bir sorum olacak. Sizde 3G deyken çekmeme sorunu oluyor mu? Mesela Başka bir telefonla fu ll çeken yerde aynı operatörde, 1-2 çubuğa düştüğü oluyor bende. Ve operatörlerinizi belirtirseniz sevinirim.

Başka bir forumda sadece vodafone da oluyor diye yazmış biri. Ben vodafone kullanıyorum.
Ben avea kullanıyorum bendede oluyor ancak herhangi bir zararını görmedim internet aramada bir sorun yok sadece çubuklar düşüyor.
 
smh60

smh60

Üye
Ben avea kullanıyorum bendede oluyor ancak herhangi bir zararını görmedim internet aramada bir sorun yok sadece çubuklar düşüyor.
Aynen bende de durum böyle avea kullanıyorum 1-2 diş oluyor ama internet hızında vs. sorun yaşamadım
 
virus19

virus19

Üye
Aynen bende de durum böyle avea kullanıyorum 1-2 diş oluyor ama internet hızında vs. sorun yaşamadım
Bence çubuklar yanlış gösteriyor yani yine yazılımsal bir sorun [emoji23]
 
nanotex

nanotex

Üye
    Konu Sahibi
virus19

virus19

Üye
Şarjın çabuk bitmesine de bu sebep oluyor bu yüzden fu ll GSM de kullanıyorum :)
Hocam her telefonda böyle bu 3G daha çok şarjı emiyor bizim telefona özel birşey değil [emoji4]
 


Üst Alt