SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Var tabi nasıl yok
 


Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Yurt dışından gelen cihazlar için mi bu cevabınız yoksa normal Türkiye de teknolojik marketlerde satılıyor mu?
Yurtdışından gelenler bahsettiğiniz mağazalarda sadece cq olanı satılır ama diğer telefonlarda f modelini de bulabilirsiniz
 
csbaz

csbaz

Üye
karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar Note 4 ile note edge arasında çok fark var mı?
Edge çok kullanışlı mı acaba?
 

leo52

Üye
ne hıkmetse edge daha ucuz ikinci el piyasası şu F modelının 2 yıllık garantılısı varsa hemen alabılırım :D
 

askımm

Üye
Lolipop 5.1.1 gnclleme yptim ama hizli sarj özelligi kpanmiyo ayarlara bktim yok ama chazda sbke srunum vardi gsm de ckiodu normal evde ckmiodu ama dzelmis proplm wifi de srun vardi oda dzelmis tek hizli sarj özelligi kapanmiyoo :s
 
androtik12

androtik12

Üye
Lolipop 5.1.1 gnclleme yptim ama hizli sarj özelligi kpanmiyo ayarlara bktim yok ama chazda sbke srunum vardi gsm de ckiodu normal evde ckmiodu ama dzelmis proplm wifi de srun vardi oda dzelmis tek hizli sarj özelligi kapanmiyoo :s
Hayır kapanıyor. Ayarlar->Pil->Pil Kullanımı gir en üstte var hızlı şarj kapatma. Telin çarjda ise kapatamassn tabi şarjdan çıkar kapat :)
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Note 5 Romu çıktı gençler bi takım hataların yanında çok güzel bir Rom olmuş yapanın eline sağlık
 
karakartal44

karakartal44

Üye
ne hıkmetse edge daha ucuz ikinci el piyasası şu F modelının 2 yıllık garantılısı varsa hemen alabılırım :D
F modelinin hızlı güncelleme alması dışında C modelinden çok bir farkı var mı?
 

Koradam

Üye
Bu kotu oldu gene ulkemıze 3.sınıf muameleyı yapmıslar dunyada cep telefonunu en cok kullanan ulkelerın basında geldıgımız halde :S .Pekı alternatıf cıhaz onerırmısın butcem 1500 max s6 note 4 arasında kaldım
Ne alaka 3. sınıf ülke muhabbeti ile ?Bizlere satılan Note 4 de ki yonga seti daha verimlidir
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaşlar Note 4 ile note edge arasında çok fark var mı?
Edge çok kullanışlı mı acaba?
Edge kullanışsız kardeş.Almana değmez romda yok doğru düzgün hem.Direk note 4 n910c al derim ben.
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
csbaz

csbaz

Üye
ne hıkmetse edge daha ucuz ikinci el piyasası şu F modelının 2 yıllık garantılısı varsa hemen alabılırım :D
Almanya'dan alıp buraya getirebilirsin ama garantisi olmaz.
 
csbaz

csbaz

Üye
Lolipop 5.1.1 gnclleme yptim ama hizli sarj özelligi kpanmiyo ayarlara bktim yok ama chazda sbke srunum vardi gsm de ckiodu normal evde ckmiodu ama dzelmis proplm wifi de srun vardi oda dzelmis tek hizli sarj özelligi kapanmiyoo :s
Ayarlar > pil > pil kullanımı > hızlı şarj tikini kapatman yeterli olacaktır.
 


Üst Alt