SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

askımm

Üye
Tsk bn turkiye rom ariyorum ama polonya denim syle birde srunum var wifi acik browser opera kndi browser olsun uc browser olsun bi steye grdim 5 dka bsey yapmadim ekran acik ama 10 dka ayarlamistim oo sitede byere tıkladimda net yok mus gbi hta verio grmio ya teli kapatcam yda wifi kpatcam ... :s acaba polonya 5.0.1 stabilmi blginiz varmi .5.1.1 istemiyrum root lcm oyuzden...
 


Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Tsk bn turkiye rom ariyorum ama polonya denim syle birde srunum var wifi acik browser opera kndi browser olsun uc browser olsun bi steye grdim 5 dka bsey yapmadim ekran acik ama 10 dka ayarlamistim oo sitede byere tıkladimda net yok mus gbi hta verio grmio ya teli kapatcam yda wifi kpatcam ... :s acaba polonya 5.0.1 stabilmi blginiz varmi .5.1.1 istemiyrum root lcm oyuzden...
ben kullanıyorum gayet stabil çalışıyor
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Polonya stabil Rusya daha da stabil
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar Note 4 ün hangi modelini tavsiye edersiniz?
Teşekkürler.
 
csbaz

csbaz

Üye
Ark bnim note4 le ilgili bi srum olocak kamera ilgili simdi kamera aciyorum direk grüntü net cok gzel ama uzaktaki bi yazi vb seylere odakama yapmiyo hani yazi gzel cikar etrafi bulanik olurya onun gbi ama gnel cekimlerde hic skinti yok actim gbi cekiyorum .. Srun neden acaba chaz root ladim malesef 5.0.1 yüklü. :s

Ark sammobileden ynidn rom indrmeye karar verdim 5.0.1 olani ama sm910cq modeli yokki burda sadece sm910c var aynimi acaba bilgilendrrseniz tsk ..
N910CQ ile N910C aynı modellerdir.N910C için bulunan herhangi bir yazılımsal işlen CQ üzerinde yapılabilir.
 
csbaz

csbaz

Üye
Tsk bn turkiye rom ariyorum ama polonya denim syle birde srunum var wifi acik browser opera kndi browser olsun uc browser olsun bi steye grdim 5 dka bsey yapmadim ekran acik ama 10 dka ayarlamistim oo sitede byere tıkladimda net yok mus gbi hta verio grmio ya teli kapatcam yda wifi kpatcam ... :s acaba polonya 5.0.1 stabilmi blginiz varmi .5.1.1 istemiyrum root lcm oyuzden...

Türkiye Firmware'ı Sammobile sitesinde bulunmamaktadır.5.1.1'i rootlu olarak kullanıyorum birkaç sayfa önce yapılışını tam detaylı olarak anlattım.
 
csbaz

csbaz

Üye


Güzel oldu ya bence [emoji1]
 

leo52

Üye
Selamlar arkadaslar sizden öneri ve bilgi rica ediceğim: Note 4 almayı dusunuyorum arastırdıgıma gore exynos işlemcisi olan daha performanslı ve 64 bit miş. Sorum su olacak bı kac yerde 910CQ modelını goruyorum bu exyons işlemciyi 64 bit bulunduruyor mu ? Cevaplarınız ıcın sımdıden tesekkur ederım :)
 
csbaz

csbaz

Üye
Selamlar arkadaslar sizden öneri ve bilgi rica ediceğim: Note 4 almayı dusunuyorum arastırdıgıma gore exynos işlemcisi olan daha performanslı ve 64 bit miş. Sorum su olacak bı kac yerde 910CQ modelını goruyorum bu exyons işlemciyi 64 bit bulunduruyor mu ? Cevaplarınız ıcın sımdıden tesekkur ederım :)
64-Bit desteği bulunmaktadır ama cihaz 32-Bit mimarisinde çalışmaktadır.Bunun sebebi yazılımdır.Snapdragon'lu işlemci daha performanslıdır ama maalesef sadece Almanya'da satılmaktadır.Varyantı'da N910F'dir.
 

leo52

Üye
64-Bit desteği bulunmaktadır ama cihaz 32-Bit mimarisinde çalışmaktadır.Bunun sebebi yazılımdır.Snapdragon'lu işlemci daha performanslıdır ama maalesef sadece Almanya'da satılmaktadır.Varyantı'da N910F'dir.

Bu kotu oldu gene ulkemıze 3.sınıf muameleyı yapmıslar dunyada cep telefonunu en cok kullanan ulkelerın basında geldıgımız halde :S .Pekı alternatıf cıhaz onerırmısın butcem 1500 max s6 note 4 arasında kaldım
 
csbaz

csbaz

Üye
Bu kotu oldu gene ulkemıze 3.sınıf muameleyı yapmıslar dunyada cep telefonunu en cok kullanan ulkelerın basında geldıgımız halde :S .Pekı alternatıf cıhaz onerırmısın butcem 1500 max s6 note 4 arasında kaldım

Hepsi 32-Bit'de çalışıyor.N910C tek Türkiye'de değil 6 adet ülkede satılıyor. 1500 ise Sony Xperia Z2 modeline göz atabilirsin.S6 ve Note 4 2.el 1500 'e bulamazsın.
 

leo52

Üye
2. el rahat 1500 var note 4. Sony hayatta tecıh etmem kardeşim Z kullanıyordu satılıga cıkardık makul fıyat kımse arayıp sormadı eskı telefonum samsung S3 u 1 ayda sattım hemde ıstedgım mıktara. Turkıyede sony lg tutmuyor. Sadece ıphone ve samsung
 
csbaz

csbaz

Üye
2. el rahat 1500 var note 4. Sony hayatta tecıh etmem kardeşim Z kullanıyordu satılıga cıkardık makul fıyat kımse arayıp sormadı eskı telefonum samsung S3 u 1 ayda sattım hemde ıstedgım mıktara. Turkıyede sony lg tutmuyor. Sadece ıphone ve samsung
2.El üzerinden bir Note 4 cihazı almanı tavsiye etmem.Kronik olan şarj soketindeki soyulmalar %100 olur üstünde.Galaxy A5'e falan yönelmelisin bence.
 

leo52

Üye
A5 yerıne A7 alırım daha ıyı :) S3 ıyımıs valla keske satmasaydık
 


Üst Alt