SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar



csbaz

csbaz

Üye
Sadece almanya değilki heryerden geliyor kapalı kutu vergi verilerek kaydedilen cihazlar
Arkadaş türkiyede seri halde satılıyoemu diye sormuştu.Biz farklı yollardan cevap veriyoruz [emoji1]
 
csbaz

csbaz

Üye
Note 5 romunu indiriyorum bakalım hayırlısı.Konuyu yazan arkadaş s6 edgedeki port resimlerini koymuş artık hayırlısı [emoji1]
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Güzel güzel yükle pişman olmszsın
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
karakartal44

karakartal44

Üye
Bütün arkadaşlara teşekkür ederim. Değerli yorumlarınız için Türkiye garantili note 4 almaya karar verdim. Bayramdan sonra alacağım inşaallah.
Zaten elimdeki note 3 ü de sattım.
İlerde Note 6 yı görüp duruma göre takılırız artık.
Hadi hayırlısı bakalım.
İyi akşamlar.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Bütün arkadaşlara teşekkür ederim. Değerli yorumlarınız için Türkiye garantili note 4 almaya karar verdim. Bayramdan sonra alacağım inşaallah.
Zaten elimdeki note 3 ü de sattım.
İlerde Note 6 yı görüp duruma göre takılırız artık.
Hadi hayırlısı bakalım.
İyi akşamlar.
Şimdiden hayırlı olsun
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
csbaz

csbaz

Üye
rom nasıl artıları eksieri nedir özetgeçermisin vaktin varsa eran görüntüleri alabilirmiyiz
Benim gördüğüm tek sıkıntı :

Dil ve girişe girince varsayılan klavye ye basınca telefon reset atıyor

Bu kadar.

Buyurun ss ler [emoji1] :

 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Tmr16

Tmr16

Üye
Bu sixperience rom benim N910-F Note 4 e olurmu acaba ?
 
csbaz

csbaz

Üye
Roma geçmeyin arkadaşlar.4 saatte %5 şarj oldu.Şarj konusunda sıkıntılı galiba rom.Stock a döndüm problem kalmadı.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan


Üst Alt