Ferzan
Üye
Sadece almanya değilki heryerden geliyor kapalı kutu vergi verilerek kaydedilen cihazlarPasaport kayıtlı almanyadan gelme mi yollayacaksın ?
Sadece almanya değilki heryerden geliyor kapalı kutu vergi verilerek kaydedilen cihazlarPasaport kayıtlı almanyadan gelme mi yollayacaksın ?
İşlemcisi snapdragon zaten en büyük farkı bu.F modelinin hızlı güncelleme alması dışında C modelinden çok bir farkı var mı?
Arkadaş türkiyede seri halde satılıyoemu diye sormuştu.Biz farklı yollardan cevap veriyoruz [emoji1]Sadece almanya değilki heryerden geliyor kapalı kutu vergi verilerek kaydedilen cihazlar
seri olarak sorduğunu okumamışımArkadaş türkiyede seri halde satılıyoemu diye sormuştu.Biz farklı yollardan cevap veriyoruz [emoji1]

Hangi rom kim hazırlamışNote 5 romunu indiriyorum bakalım hayırlısı.Konuyu yazan arkadaş s6 edgedeki port resimlerini koymuş artık hayırlısı [emoji1]
Teşekkür ederim.Edge kullanışsız kardeş.Almana değmez romda yok doğru düzgün hem.Direk note 4 n910c al derim ben.
Şimdiden hayırlı olsunBütün arkadaşlara teşekkür ederim. Değerli yorumlarınız için Türkiye garantili note 4 almaya karar verdim. Bayramdan sonra alacağım inşaallah.
Zaten elimdeki note 3 ü de sattım.
İlerde Note 6 yı görüp duruma göre takılırız artık.
Hadi hayırlısı bakalım.
İyi akşamlar.
Sixperience s6 edge nin yapımcısı işte fün çıkarmış.Kurdum şuanHangi rom kim hazırlamış
Kurdum zatenGüzel güzel yükle pişman olmszsın
rom nasıl artıları eksieri nedir özetgeçermisin vaktin varsa eran görüntüleri alabilirmiyizKurdum zaten
Benim gördüğüm tek sıkıntı :rom nasıl artıları eksieri nedir özetgeçermisin vaktin varsa eran görüntüleri alabilirmiyiz
note5 olmuş cihazBenim gördüğüm tek sıkıntı :
Dil ve girişe girince varsayılan klavye ye basınca telefon reset atıyor
Bu kadar.
Buyurun ss ler [emoji1] :

Hayır.Bu rom c modeli için.Bu sixperience rom benim N910-F Note 4 e olurmu acaba ?
rom fena değil bence güzel olmuş
[emoji57]
