SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

tugrul_27

tugrul_27

Üye
Hala ses seda yok note 5 port romun dan belliki adam para istiyor bana öyle geliyor
 


hhararli

hhararli

Üye
s.a beyler 3 senedir sorumsuz sıkntısız s3 kullanıyorum zorlasam bi 3 sene daha kullanırım temiz cihazım ama note4 e gönlümü kaptırdım şuan da fiyatı 1850 n910cq modeli sizce düşermi fiyatı ekime kadar beklesem mi yada kasıma kadar, turkcell romlu cihazlar var piyasada o ne oluyo,n910 var n910 h var n910c var n910 cq var model olarak benim baktığım model n910cq modeli farklılıkları nelerdir ????
 

walter10

Üye
selam beyler bu note 4 tuş kilidi açarken kasma problemine çözüm var mı
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Yok model den bahsediyor
 
karakartal44

karakartal44

Üye
Arkadaşlar Note 3 kullanıyorum.
Sizce Note 5 almaya değer mi?
Ben aslında Note 4 almayı düşünüyorum.
Çünkü Note 5 te kart desteğinin olmaması ve fiyat farkının fazla olmasından dolayı note 4 daha mantıklı geliyor.
Bu arada Note 4 N910C ile N910CQ arasında farklılık var mı?
Teşekkür ederim.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Note 3 kullanıyorum.
Sizce Note 5 almaya değer mi?
Ben aslında Note 4 almayı düşünüyorum.
Çünkü Note 5 te kart desteğinin olmaması ve fiyat farkının fazla olmasından dolayı note 4 daha mantıklı geliyor.
Bu arada Note 4 N910C ile N910CQ arasında farklılık var mı?
Teşekkür ederim.

Note 4 N910C ile N910CQ
bu iki cihaz arasındaki fark sadece Q harfidir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
csbaz

csbaz

Üye
Beklediğin rom ne durumda
Cyanogenden stock a geçtim ya cyanogen de video çalışmayınca beklemekten başka çarem kalmadı.

Glaroum'da hala parmak izi çalışmıyor.

Sixperience'de efektlerde hatalar var.Tekrar kodlanması lazım.

Şuan için 5.1.1 stock + root yeterli.Bir de xposed gelsin of of tafından yenmez.
 
csbaz

csbaz

Üye
s.a beyler 3 senedir sorumsuz sıkntısız s3 kullanıyorum zorlasam bi 3 sene daha kullanırım temiz cihazım ama note4 e gönlümü kaptırdım şuan da fiyatı 1850 n910cq modeli sizce düşermi fiyatı ekime kadar beklesem mi yada kasıma kadar, turkcell romlu cihazlar var piyasada o ne oluyo,n910 var n910 h var n910c var n910 cq var model olarak benim baktığım model n910cq modeli farklılıkları nelerdir ????
N910cq modeli türkiye modelidir.N910h aralarındaki en kötü müdeldir çünkü 4g si yok.H hariç tüm modellerde 4g vardır.Alacaksan cq almanı tavsiye ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44 ve hhararli
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaşlar Note 3 kullanıyorum.
Sizce Note 5 almaya değer mi?
Ben aslında Note 4 almayı düşünüyorum.
Çünkü Note 5 te kart desteğinin olmaması ve fiyat farkının fazla olmasından dolayı note 4 daha mantıklı geliyor.
Bu arada Note 4 N910C ile N910CQ arasında farklılık var mı?
Teşekkür ederim.
Q 0 gibi etkisiz karakterdir.N910c ye uyan cq ye de uyar.
 
  • Beğen
Tepkiler: karakartal44
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaşlar Note 3 kullanıyorum.
Sizce Note 5 almaya değer mi?
Ben aslında Note 4 almayı düşünüyorum.
Çünkü Note 5 te kart desteğinin olmaması ve fiyat farkının fazla olmasından dolayı note 4 daha mantıklı geliyor.
Bu arada Note 4 N910C ile N910CQ arasında farklılık var mı?
Teşekkür ederim.
Note 5 alman daha mantıklı olacaktır eğer durumun elverişli ise.
 
karakartal44

karakartal44

Üye
csbaz

csbaz

Üye
Almasına alayım da 32 gb bana yetmez. Bu durumda 64 gb almak lazım. O da çok pahalı oluyor.
22 gb 32 değil.10 gb sistem alıyor bu tüm android cihazlar için geçerlidir.Yetmez ise 64 gb alın.Note 4 eski nesilin son örneği olarak kaldığı için alınmaya değmez bir cihaz.
 
tugrul_27

tugrul_27

Üye
Alacaksan snap dragon lu olanı al
 

T.serdar

Üye

Nasil olmus?
 
hhararli

hhararli

Üye
N910cq modeli türkiye modelidir.N910h aralarındaki en kötü müdeldir çünkü 4g si yok.H hariç tüm modellerde 4g vardır.Alacaksan cq almanı tavsiye ederim.
bende öyle yaptım zaten bugün gelecek telefon bakalım nasıl bişe :D
 

askımm

Üye
Ark bnim note4 le ilgili bi srum olocak kamera ilgili simdi kamera aciyorum direk grüntü net cok gzel ama uzaktaki bi yazi vb seylere odakama yapmiyo hani yazi gzel cikar etrafi bulanik olurya onun gbi ama gnel cekimlerde hic skinti yok actim gbi cekiyorum .. Srun neden acaba chaz root ladim malesef 5.0.1 yüklü. :s
Ark bnim note4 le ilgili bi srum olocak kamera ilgili simdi kamera aciyorum direk grüntü net cok gzel ama uzaktaki bi yazi vb seylere odakama yapmiyo hani yazi gzel cikar etrafi bulanik olurya onun gbi ama gnel cekimlerde hic skinti yok actim gbi cekiyorum .. Srun neden acaba chaz root ladim malesef 5.0.1 yüklü. :s
Ark sammobileden ynidn rom indrmeye karar verdim 5.0.1 olani ama sm910cq modeli yokki burda sadece sm910c var aynimi acaba bilgilendrrseniz tsk ..
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Ark bnim note4 le ilgili bi srum olocak kamera ilgili simdi kamera aciyorum direk grüntü net cok gzel ama uzaktaki bi yazi vb seylere odakama yapmiyo hani yazi gzel cikar etrafi bulanik olurya onun gbi ama gnel cekimlerde hic skinti yok actim gbi cekiyorum .. Srun neden acaba chaz root ladim malesef 5.0.1 yüklü. :s

Ark sammobileden ynidn rom indrmeye karar verdim 5.0.1 olani ama sm910cq modeli yokki burda sadece sm910c var aynimi acaba bilgilendrrseniz tsk ..
sm-n910c Poland romu indirip kur sorun olmaz
arkadaşlar telefonunuzda kullanabileceğiniz kullanışlı bikaç uygulama
Tapatalk 5.2.1 apk
https://www.maxicep.com/forum/konu/tapatalk-5-2-1-apk.959428/#post-7759619
PicsArt 5.7.6 Fotoğraf Stüdyosu fu ul
https://www.maxicep.com/forum/konu/picsart-5-7-6-fotograf-studyosu-fu-ul.959485/
Nova Launcher 4.0.2 prime Final
https://www.maxicep.com/forum/konu/nova-launcher-4-0-2-prime-final.959393/
Evolvesms 4.0.1 fu ul
https://www.maxicep.com/forum/konu/evolvesms-4-0-1-fu-ul.959396/

 


Üst Alt