SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Canlar note 4 ler hepsi metal değil mi . Burada çalışan bir arkadaş ta açık kahve kenarlar metal kaplama ama metal değil . Uzaktan metal sanki
 


csbaz

csbaz

Üye

Koradam

Üye
Kaç sene sen samsung kullandın ?
20 yaşındayım neredeyse yaşımın yarısından fazla :D ilk telefonum eski bir nokiaydı 1 yıl sonra Samsung'un kızaklı bir telefonunu kullandım sonra Star kullandım sonra ise Wave Wave kullana bilir Samsung için kara leke şuan halen Samsung Wave yi kullanıyorum android 4.4 yüklü şekilde
 
ismailozcn

ismailozcn

Üye


Seçmeli odak ta böyle oluyor 4-5 ayrı yerde denedim farklı cisimlere denedim
 
csbaz

csbaz

Üye
20 yaşındayım neredeyse yaşımın yarısından fazla :D ilk telefonum eski bir nokiaydı 1 yıl sonra Samsung'un kızaklı bir telefonunu kullandım sonra Star kullandım sonra ise Wave Wave kullana bilir Samsung için kara leke şuan halen Samsung Wave yi kullanıyorum android 4.4 yüklü şekilde
Wawe e android yükleniyor 2 sene kullandım.O zamandan sonra ace aldım sonra note 3 sonra note 4
 
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaşlar 5.1.1 i yükledim ve rootladım vatana millete hayırlı olsun.
 

mustimemos

Üye
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi


Seçmeli odak ta böyle oluyor 4-5 ayrı yerde denedim farklı cisimlere denedim
Nesneden biraz daha uzak tut ve nesnenin arkasında uzak bi yeri de kamera açısına al ki uzak yeri flu bulanık yapsın yakın nesneyi net göstersin
 
  • Beğen
Tepkiler: ismailozcn

mustimemos

Üye
csbaz

csbaz

Üye
Teşekkürler kardeşim.root olmadan kullanmak sıkıntılı alışkanlıklar oldu.özelden sana zahmet olmaz ise bilgi bekliyorum
Gerekli dosya :

Bu linkteki arşivi indiriyorsun.
Zipden çıkarıyorsun ve içindeki SAMSUNG USB DRİVER For Mobile adlı setupu kuruyorsun.

Kurduktan sonra Odin3 V3.09 adlı dosyayı açıyorsun.

Açtıktan sonra telefonu kapatıp ses kısma + güç tuşu + orta tuşuna basılı tutuyorsun ve gelen ekrada ses açma tuşuna basıyorsun.
Telefonu bilgisayara bağlıyorsun.Bağladıktan sonra odin telefonu görecektir.(Sol üst köşedeki ilk karede com 4 falan yazar o gördüğü anlamına gelir.)

Com 4 yazıyorsa ap kısmına tıklayıp arşivdeki twrp 2.8.7.0 treltexxx i seçiyorsun ve alttan start a basıyorsun.

İşlem bitene kadar sakın kabloyu çekme aksi takdirde telefonun brick olur.

Twrp kurulduktan sonra indirdiğin arşivdeki kernel dosyasını telefonun içine atıyorsun.(İşlem bitince odin moddan çıkacak.)

Attıktan sonra telefonu kapatıyorsun.Bu sefer ses açma + power tuşu + güç tuşuna basılı tutuyorsun.Note 4 yazısı gelince elini power tuşundan çekiyorsun ama diğerlerine basıyorsun.

Teamwin ekranı gelince elini tüm tuşlardan çekiyorsun.İnstall a basıyorsun
Not: Sd card a attıysan installa bastıktan sonra üst tarafda internal storage yazar ona basıp onu sd card yap sonra geri tuşuna bas sd card a geçer.

Kerneli bulup üstüne basıp flashlıyorsun.İşlem bitince reboot a basıyorsum ve telefonun rootlu.

Özelden hata veriyor tapatalkda ondan dolayı buraya koyuyorum.Linkden ban yemem inşallah. :D
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar ve Ferzan

mustimemos

Üye
Gerekli dosya :

Bu linkteki arşivi indiriyorsun.
Zipden çıkarıyorsun ve içindeki SAMSUNG USB DRİVER For Mobile adlı setupu kuruyorsun.

Kurduktan sonra Odin3 V3.09 adlı dosyayı açıyorsun.

Açtıktan sonra telefonu kapatıp ses kısma + güç tuşu + orta tuşuna basılı tutuyorsun ve gelen ekrada ses açma tuşuna basıyorsun.
Telefonu bilgisayara bağlıyorsun.Bağladıktan sonra odin telefonu görecektir.(Sol üst köşedeki ilk karede com 4 falan yazar o gördüğü anlamına gelir.)

Com 4 yazıyorsa ap kısmına tıklayıp arşivdeki twrp 2.8.7.0 treltexxx i seçiyorsun ve alttan start a basıyorsun.

İşlem bitene kadar sakın kabloyu çekme aksi takdirde telefonun brick olur.

Twrp kurulduktan sonra indirdiğin arşivdeki kernel dosyasını telefonun içine atıyorsun.(İşlem bitince odin moddan çıkacak.)

Attıktan sonra telefonu kapatıyorsun.Bu sefer ses açma + power tuşu + güç tuşuna basılı tutuyorsun.Note 4 yazısı gelince elini power tuşundan çekiyorsun ama diğerlerine basıyorsun.

Teamwin ekranı gelince elini tüm tuşlardan çekiyorsun.İnstall a basıyorsun
Not: Sd card a attıysan installa bastıktan sonra üst tarafda internal storage yazar ona basıp onu sd card yap sonra geri tuşuna bas sd card a geçer.

Kerneli bulup üstüne basıp flashlıyorsun.İşlem bitince reboot a basıyorsum ve telefonun rootlu.

Özelden hata veriyor tapatalkda ondan dolayı buraya koyuyorum.Linkden ban yemem inşallah. :D
Kardeşim teşekkür ederim
 
csbaz

csbaz

Üye
Rica ederim
 
csbaz

csbaz

Üye
  • Beğen
Tepkiler: mustimemos
ismailozcn

ismailozcn

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan


Üst Alt