csbaz
Üye
Android 7 ha ? Arkadaşın sallama zekası üzerine bir rütbe verebilir miyiz ?Sacma sapan yanıtlar verme Note 4 android 7 ye kadar offical olarak zorlar
Android 7 ha ? Arkadaşın sallama zekası üzerine bir rütbe verebilir miyiz ?Sacma sapan yanıtlar verme Note 4 android 7 ye kadar offical olarak zorlar
Kimse anlamiyorki.Herkes 2 milyar para verdi diye cihazı çok üstün ve çok güncelleme alacağını düşünüyor.6 gelmeyecek zorlamanıza gerek yok.Cm çıkar onu kurarsınız.Bencede gelmeyecek galiba m6, samsung note4 ü iyice gözden çıkardı. Galaxy Grand Prime Türkiye versiyonuna bile 5.1.1 geldi.
Bilader gelecek Android 6 gelecek ah buraya yazıyorum.O rütbe bana yakışmaz ama sen ve senin profil fotoğrafına uyarAndroid 7 ha ? Arkadaşın sallama zekası üzerine bir rütbe verebilir miyiz ?
Sen galiba uyarı almak istiyorsun.Bilader gelecek Android 6 gelecek ah buraya yazıyorum.O rütbe bana yakışmaz ama sen ve senin profil fotoğrafına uyar
Uyarı almak için bir şey yapmadm aksine sen beni aşağılamaya kalkıyorsun.Sen galiba uyarı almak istiyorsun.
@Revengeful
@Nextman
@Ozan
Bi bakabilir misiniz bu arkadaşa acaba ?
Donanim yeterli ama note 5 varken samsungun adetidir bu eski telefone vermez verir der ama birkac aya vermicez der.Note 2 lollipop mesela.Android 6 nın bütün güncellemelerini alır note 4 almaması için hiç bi neden yok donanım olarak yeterli bir telefon
Sahte haber yapmiyorum kardesim.12 ay standart guncelleme destegi geliyor telefonlara,sonrasi ise sirkete kalmis.Samsung note 2 icin de vericez dedi o da 12 ayi gecti ama vermedi.Bu da ayni olayi yasayacak.Sahte haber yapmasaydim neden 4 aydir konuda yardimci oluyorum insanlara ve neden yanlisim cikmiyor ?Uyarı almak için bir şey yapmadm aksine sen beni aşağılamaya kalkıyorsun.
Kesin kaynak olmadan bu olmayacak bu olacak diye sahte haber yapıyorsunuz
Cihazlari cok saglam ona bi sozum yok ama guncelleme destegi berbat ona canim sikiliyor benimEvet haklısın samsung öyle bi firma bizde hala saf gibi gidip alıyoruz cihazlarını
Misal veriyorum nasil bir durum yasadigini gosteriyorum.Lollipop dagitilirken cihaz 12 ayi gectigi icin almadi lollipop u note 4 de 1 yili gecti m yi almicakNote 2 daha ne alsın neyin kavgası bu 3 yıl olmuş çıkalı 36 ay eder kimse vermedi diye bişey diyemez süresini doldurdu zaten
Söylediklerin hiç tutarlı değil. S4 Andorid L aldı ne 12ay söz konusu dahi olmadıDonanim yeterli ama note 5 varken samsungun adetidir bu eski telefone vermez verir der ama birkac aya vermicez der.Note 2 lollipop mesela.
Hayırlı olsunbugün itibariyle note 4 kullanıcısıyım.
