Telefon Tavsiyesi Sizce Hangi Markanın Hangi Modelini Almalıyım?

Sponsorlu Bağlantılar

Hangi Marka?

  • Bence Kesinlikle: SONY

    Kullanılan: 4 26.7%
  • Bence En İyi Seçim: SAMSUNG

    Kullanılan: 4 26.7%
  • Bana Göre Kral: LG

    Kullanılan: 5 33.3%
  • En İyisinin İyisi: İphone

    Kullanılan: 2 13.3%

  • Kullanılan toplam oy
    15
Davut420042

Davut420042

Üye
    Konu Sahibi
Sizce Hangi Markanın Hangi Modelini Almalıyım?
Merhaba arkadaşlar. Şu anda orjinal olmayan Galaxy S3 kullanıyorum. Telefon değiştirmeyeli uzun zaman oldu. Bence değişim vakti geldi. Ben internetten biraz araştırma yaptım ama sizlerin önerilerini de almak istiyorum. Sizce hangi markanın hangi modeli - neden?

Sony (★★★★★)
Samsung
LG (★★★)
İphone (★)
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Özellik ve kalem istiyorsan samsung, android olsun diyorsan nexus. Hiçbiri diyorsan Apple iPhone.
 
Davut420042

Davut420042

Üye
    Konu Sahibi
Özellik ve kalem istiyorsan samsung, android olsun diyorsan nexus. Hiçbiri diyorsan Apple iPhone.
Kaleme gerek yok! Aslında Samsung almayı düşünmüyorum. Gakaxy S6'ya SD Cart alanı koymadığı anda bitti benim için. İphone için biraz tedirginim. Android daha özgür ve özellikli bir kullanım sunarken daha fazla para vererek kendimi kısıtlamak istemiyorum.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ben yerinde olsam yeni nexus beklerdim.
 
Türe

Türe

Üye
Büyük ekran seviyorsan Samsung değilse de Apple. :good:
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
hikmet366

hikmet366

Üye
Aple iphone 6 plus 64 gb :oke
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Huawei ye pek sıcak bakmıyorum
Lg veya Motorlarının yapmasını isterdim
 
KacakMazot

KacakMazot

Üye
Lg g3 kullanıyorum gayet memnunum sarji kullanıma bağlı olarak 1 gün rahat gidiyor. Lg g4 düşünebilirsin bence. Samsung sevmiyorum çünkü adamlar s5 çıkardı hemen ardından s6 geldi sürekli yeni model çıkarıp eski cihazı göz ardı ediyorlar. Herzaman aynı yakın zamanda da s7 gelir :o sony, güzel cihazları var ama tasarım hoşuma gitmiyor. İphone desen boş kutu hicbir özelliği yok. Benim düşüncem bu yönde :)
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Lg g3 kullanıyorum gayet memnunum sarji kullanıma bağlı olarak 1 gün rahat gidiyor. Lg g4 düşünebilirsin bence. Samsung sevmiyorum çünkü adamlar s5 çıkardı hemen ardından s6 geldi sürekli yeni model çıkarıp eski cihazı göz ardı ediyorlar. Herzaman aynı yakın zamanda da s7 gelir :o sony, güzel cihazları var ama tasarım hoşuma gitmiyor. İphone desen boş kutu hicbir özelliği yok. Benim düşüncem bu yönde :)
Onu sony yapıyor 6 ayda yeni bi Z telefon geliyor
S5 in çıkışından yaklaşık 10 11 ay sonra S6 çıktı
 
wwwhmz

wwwhmz

Üye
Lg g4
 
byAndroid

byAndroid

Üye
S6, note 4-5, g4 ve s6 edge plus
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Sar Değeri En Düşük Samsungda Samsung Al Salla
 
Davut420042

Davut420042

Üye
    Konu Sahibi
Lg g3 kullanıyorum gayet memnunum sarji kullanıma bağlı olarak 1 gün rahat gidiyor. Lg g4 düşünebilirsin bence. Samsung sevmiyorum çünkü adamlar s5 çıkardı hemen ardından s6 geldi sürekli yeni model çıkarıp eski cihazı göz ardı ediyorlar. Herzaman aynı yakın zamanda da s7 gelir :o sony, güzel cihazları var ama tasarım hoşuma gitmiyor. İphone desen boş kutu hicbir özelliği yok. Benim düşüncem bu yönde :)
Bencede İphone boş kutu. Samsung cihazlarının arkasında durmuyor. Ama Sony hakkındaki düşüncülerine maalesef katılamıyorum. Tasarım açısından en beğendiğim marka
Onu sony yapıyor 6 ayda yeni bi Z telefon geliyor
S5 in çıkışından yaklaşık 10 11 ay sonra S6 çıktı
Bildiğim kadarı ile Sony son yaptığı açıklamada yılda 1 model tanıtacağız demişti. Z3'ü tanıttıktan sonra diğer markalar Z3'ü geride bıraktı ve yeni modeli Z3+'ı erken tanıtmak zorunda kaldı. Z3+ beklenen ilgiyi görmeyince Xperia Z5'e hazırlanıyor. İnternetten baktımda zaten çok sağlam cihaz üreten bir marka bir de özellik doldurursa diğer markaları bitirir. :)
LG 4-5 ay sonra kasmaya başlar diyorlar.?
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
Bencede İphone boş kutu. Samsung cihazlarının arkasında durmuyor. Ama Sony hakkındaki düşüncülerine maalesef katılamıyorum. Tasarım açısından en beğendiğim marka

Bildiğim kadarı ile Sony son yaptığı açıklamada yılda 1 model tanıtacağız demişti. Z3'ü tanıttıktan sonra diğer markalar Z3'ü geride bıraktı ve yeni modeli Z3+'ı erken tanıtmak zorunda kaldı. Z3+ beklenen ilgiyi görmeyince Xperia Z5'e hazırlanıyor. İnternetten baktımda zaten çok sağlam cihaz üreten bir marka bir de özellik doldurursa diğer markaları bitirir. :)

LG 4-5 ay sonra kasmaya başlar diyorlar.?
hayır öyle bi şey olmuyor
LG nin en büyük sorunu ısınma gerisi süper
 
KacakMazot

KacakMazot

Üye
Aynen lg nin ısınma problemi cok kötü. Şuan 5 yada 10 dakika olmuştur belki forumdayım cihaz hissettiriyor sıcakligi. Onun haricinde pili biraz çabuk bitiyor ama ben cok kurcalıyorum cihazı ondan dolayı bana yetersiz geliyor. Arayüz bence gayet güzel arada donma yapsada bir sıkıntı yok akıcı. Yaklaşık 1 yıl olmak üzere ben kullanalı. Birde note 5 cok merak ediyorum nasıl cihaz sizce??
 
Davut420042

Davut420042

Üye
    Konu Sahibi
Aynen lg nin ısınma problemi cok kötü. Şuan 5 yada 10 dakika olmuştur belki forumdayım cihaz hissettiriyor sıcakligi. Onun haricinde pili biraz çabuk bitiyor ama ben cok kurcalıyorum cihazı ondan dolayı bana yetersiz geliyor. Arayüz bence gayet güzel arada donma yapsada bir sıkıntı yok akıcı. Yaklaşık 1 yıl olmak üzere ben kullanalı. Birde note 5 cok merak ediyorum nasıl cihaz sizce??
Boşver. Markası Samsung değil mi çıktığı anda eskimeye başlayacaktır :)
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Arkadaş samsungu çekemeyen ne çok kişi var ya. En akıllı telefonları Samsung yapıyor adı üzeri akıllı adım sayarindan tut parmak izine kadar, toucwiz de olan bir sürü kolaylık var s-pen var note serisinde vs. Eski falan ne alaka bi söyleyin. Lg - htc - Samsung senede bir amiral çıkarıyor. Sony 2 tane açıklama yaptılar bir tane cikarcaz diye hala ard arda amiral yapistiriyorlar. Samsungun artık normal S serisi note serisi ve Edge serisi var amiral olarak gerisi orta seviye.
 

Benzer Konular



Üst Alt