Haber Samsung GALAXY Note 5 Kutusu ile Gözüktü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Samsung GALAXY Note 5 Kutusu ile Gözüktü
09.08.2015
#GalaxyNote5


S6 edge plus ve note 5 yan yana
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan


hikmet366

hikmet366

Üye
batarya yazmıyor :D kalın gibi gözüküyor
 
Buğra

Buğra

Admin
sdkart yok mu :ehe
 
Jus7ice

Jus7ice

Üye
telefon değil tablet mübarek :D
 
Serhan

Serhan

Üye
alt ve üst kısımlarının iPhone gibi olması çok güzel :D S6 da öyleydi :D
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
mrzstyl

mrzstyl

Üye
bu telefonları önceden inceleştiriyolardı şimdi de kalınlaştırmaya başladılar 5 sene sonraki tasarımı çok merak ediyom :evet:
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
İncelikte note 4'ten ince ekran boyutu Note 4 ile aynı. Büyüyen birşey yok. Sadece pahalılaşan kasa ve gelişmiş donanım
cebe sıgmaz zaten canta taşımanız veya elde taşımanız gerekir
Note 3 2 yıldır kullanıyorum cebe gayet iyi sığıyor. (NOTE 5: 5.7 İNÇ, NOTE 3: 5.7 İNÇ)
bende sevmiyorum büyük ekranlı cihazları ama kullanıcısı baya cok yani %70 lik kesim büyük cihaz kullanıyor
Ekran çağında olduğumuz için gayet doğal. Gelişmiş teknoloji ekranlar 4.5inç ile sınırlı kalmamalı. Apple'a bakarak çok iyi anlarsınız. Tek ele sığıyor diye ovundugu iPhonelar şimdi 5.5 inç.
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
İncelikte note 4'ten ince ekran boyutu Note 4 ile aynı. Büyüyen birşey yok. Sadece pahalılaşan kasa ve gelişmiş donanım

Note 3 2 yıldır kullanıyorum cebe gayet iyi sığıyor. (NOTE 5: 5.7 İNÇ, NOTE 3: 5.7 İNÇ)

Ekran çağında olduğumuz için gayet doğal. Gelişmiş teknoloji ekranlar 4.5inç ile sınırlı kalmamalı. Apple'a bakarak çok iyi anlarsınız. Tek ele sığıyor diye ovundugu iPhonelar şimdi 5.5 inç.
evet o konuda haklısınız ama iphone mini telefon kullanan kişileri unutmuyor iphone 6s le birde mini modelini cıkarıyor ama sony haric diger firmaların mini modelleri donanım olarak zayıf kalıyor güclü donanım ekran 4.5 inc olsa mini kullanıcılar da düşünülse süper olur
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
    Konu Sahibi
Burası yeri değil uzatmicam ama apple'dan yeni bir seri kim gelecek diyorsa bu zor ve sallamasyon bence.
 
yeumyang

yeumyang

Moderator
Burası yeri değil uzatmicam ama apple'dan yeni bir seri kim gelecek diyorsa bu zor ve sallamasyon bence.
bir ay kaldı hep birlikte bekleyip görecegiz bence gelebilir 6c adında neyse iphone işletim sistemini sevmiyorum zaten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt