Note 4'ten incebatarya yazmıyorkalın gibi gözüküyor
Çift simlide var. Note serisinde fakir edition olmadığı için 32 yetebilir.sdkart yok mu![]()
Note 3 note 4 ile ayni boyutta.telefon değil tablet mübarek![]()
Note 3 note 4 ile ayni boyutta.

aynen taplet gibi ama güzel görünüyor zaten teknoloji gelişiyor 6 inc 7 inc diye gider bu boyutlartelefon değil tablet mübarek![]()
aynen taplet gibi ama güzel görünüyor zaten teknoloji gelişiyor 6 inc 7 inc diye gider bu boyutlar

cebe sıgmaz zaten canta taşımanız veya elde taşımanız gerekirİnsan bunu cebinde nasıl taşır yav![]()
cebe sıgmaz zaten canta taşımanız veya elde taşımanız gerekir

bende sevmiyorum büyük ekranlı cihazları ama kullanıcısı baya cok yani %70 lik kesim büyük cihaz kullanıyorHiç çekilmez![]()
bende sevmiyorum büyük ekranlı cihazları ama kullanıcısı baya cok yani %70 lik kesim büyük cihaz kullanıyor
Note 3 2 yıldır kullanıyorum cebe gayet iyi sığıyor. (NOTE 5: 5.7 İNÇ, NOTE 3: 5.7 İNÇ)cebe sıgmaz zaten canta taşımanız veya elde taşımanız gerekir
Ekran çağında olduğumuz için gayet doğal. Gelişmiş teknoloji ekranlar 4.5inç ile sınırlı kalmamalı. Apple'a bakarak çok iyi anlarsınız. Tek ele sığıyor diye ovundugu iPhonelar şimdi 5.5 inç.bende sevmiyorum büyük ekranlı cihazları ama kullanıcısı baya cok yani %70 lik kesim büyük cihaz kullanıyor
evet o konuda haklısınız ama iphone mini telefon kullanan kişileri unutmuyor iphone 6s le birde mini modelini cıkarıyor ama sony haric diger firmaların mini modelleri donanım olarak zayıf kalıyor güclü donanım ekran 4.5 inc olsa mini kullanıcılar da düşünülse süper olurİncelikte note 4'ten ince ekran boyutu Note 4 ile aynı. Büyüyen birşey yok. Sadece pahalılaşan kasa ve gelişmiş donanım
Note 3 2 yıldır kullanıyorum cebe gayet iyi sığıyor. (NOTE 5: 5.7 İNÇ, NOTE 3: 5.7 İNÇ)
Ekran çağında olduğumuz için gayet doğal. Gelişmiş teknoloji ekranlar 4.5inç ile sınırlı kalmamalı. Apple'a bakarak çok iyi anlarsınız. Tek ele sığıyor diye ovundugu iPhonelar şimdi 5.5 inç.
bir ay kaldı hep birlikte bekleyip görecegiz bence gelebilir 6c adında neyse iphone işletim sistemini sevmiyorum zatenBurası yeri değil uzatmicam ama apple'dan yeni bir seri kim gelecek diyorsa bu zor ve sallamasyon bence.
