Silinen Üye 2505573
Kapalı Hesap
3 nesil nerde abisymbian 4. Nesil çıkarsın koşa koşa alırım![]()
3 nesil nerde abisymbian 4. Nesil çıkarsın koşa koşa alırım![]()
Çağ atlıyoruz3 nesil nerde abi

aman yere cakilmayakÇağ atlıyoruz![]()
zaten dibe vurduk daha kötüsü ne olabilir kiaman yere cakilmayak
yani bence nokia devam etse symbiandan iyi sistem yoktuzaten dibe vurduk daha kötüsü ne olabilir ki
olayı anlamadım ben yenı cıhaz felanmı cıkıcaksymbiana 2016 sonra alirsaniz doverim haaaa

evetolayı anlamadım ben yenı cıhaz felanmı cıkıcak![]()
hadi ya ne gelcek

symbian ultimate belle symdiroid fp4hadi ya ne gelcek![]()
iyi salladimisim güzelmiş![]()
bende googlede aratıyom allahım yaiyi salladim![]()

bende googlede aratıyom allahım ya![]()

symbiandan gıtmek ölmek demektır gardaşşşsymbian bırakmakla şehid olunuyorsa hemen bırakırım
Hayırlı olsun kardeşim

I am hereyani bence nokia devam etse symbiandan iyi sistem yoktu
Son Symbian Askerleri: @asigsasi @MrExelance

symbiandan gıtmek ölmek demektır gardaşşş![]()

