Samsung Telefonum Kasıyordu

Sponsorlu Bağlantılar

Shoxed

Üye
    Konu Sahibi
Samsung Telefonum Kasıyordu
Merhaba arkadaşlar Samsung Galaxy Grand Prime telefonum kasıyordu ve sadece WhatsApp yüklüydü nette WhatsApp'da menüde ufak kasmalar oldu takıntılı biri olduğum için format attım direk fakat format attıktan sonra bunlar geçmedi çıldırmak üzeriyim daha 1,2 ay oldu alalı lütfen yardım edin
 


byAndroid

byAndroid

Üye
Grand prime incelemistim akiciydi menüde. Demek toucwiz şişti yine :D
Format atıp duzelmediyse bir sıkıntı vardır sadece WhatsApp olan telefonun kasmasi anormal bir durum
Donanımsal bir sıkıntı meydana gelmiş olabilir bilemiyorum aklıma herşey geliyor garanti varsa servise verin bakalım başka sorunları çıkar belki
 
  • Beğen
Tepkiler: Shoxed

Shoxed

Üye
    Konu Sahibi
Grand prime incelemistim akiciydi menüde. Demek toucwiz şişti yine :D
Format atıp duzelmediyse bir sıkıntı vardır sadece WhatsApp olan telefonun kasmasi anormal bir durum
Donanımsal bir sıkıntı meydana gelmiş olabilir bilemiyorum aklıma herşey geliyor garanti varsa servise verin bakalım başka sorunları çıkar belki
Sağol kardeşim götüreceğim ama evde alternatif varsa onlarıda alayım
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Kasmalardan bahset menüde sayfalar arası geçiş yaparken mi takılma yaşıyorsun
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Böyle bir sıkıntı olmaması lazım. Ben sana PC üzerinden stock rom kurmani öneririm en iyi yol o. Odin kullanmayı biliyor musun
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Custom rom yükle. Veya güncelleme geldiyse o güncellemeden önceki sürümü yükle.
 

Shoxed

Üye
    Konu Sahibi
1,2 aylık telefon garantiden çıkartamam
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Dediğin sorunlardan her gün cihaz geliyor hem de 100'lerce. Yazılım yükleyip göndermekten başka çaremiz yok.Bazen gerçekten etkili oluyor. Model numarası G530FQ mu ?
 

Shoxed

Üye
    Konu Sahibi

Shoxed

Üye
    Konu Sahibi
@Luck Star
 

Halilibrahım77

Üye
@Luck Star benim note 3 neo var sayacı 1 ve garantı kağıdını kaybettim yarın bi gün satmaya kalksam ne kadar düşer fiyatı usta?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Fatura olması gerekiyor yoksa da serviste garanti tarihine bakabilirler o kadar önemli değil. Root sayacı icin ise stock rom at öyle servise ver bir şey olmaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Invoke

Invoke

Üye
Dosyalarının yedeğini al pc'ye. Stock romu yükle temizce. Stock romu tekrar yükledikten sonra da çöp uygulamalar ile telefonu şişirmemeye dikkat et. Ram temizleyiciler falan kullanma.
 


Üst Alt