Haber Facebook Connect Sonlandırılıyor

Sponsorlu Bağlantılar

remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
Facebook Connect Sonlandırılıyor
bugün Microsoft'tsn bir e-posta geldi. Mesaj, Windows Phone hesabımı kurduğum adrese geldi. Mesajı sonuna kadar okuyun lütfen.
"
Değerli Müşterimiz,
Facebook, geçtiğimiz yıl Grafik API'sında Microsoft uygulama ve hizmetlerini etkileyecek bir güncelleştirme olacağını duyurmuştu. Microsoft hesabınızı Facebook'a bağlamak için Facebook'un Grafik API'sını kullanıyoruz. Bu API, Facebook arkadaşlarınızın kişi bilgilerini Outlook.com'a ve Windows People uygulamasına getiriyor, kişi bilgilerinin güncel tutulmasını sağlıyor, Photo Gallery, Movie Maker ve OneDrive.com gibi uygulama ve hizmetlerin Facebook'ta paylaşma seçeneklerini sunuyor. Bu özelliklere topluca "Facebook Connect" diyoruz.
Yapılacak değişiklikler nedeniyle Facebook Connect özellikleri artık desteklenmeyecek. Facebook hesabınızı Microsoft hesabınıza bağladıysanız, Windows cihazlarınızda Facebook kişileriniz Outlook.com ve People uygulamasıyla eşitlenmeyecek ve Facebook'ta paylaşma seçenekleri 9 Haziran'dan itibaren çalışmamaya başlayacak.
Bu güncelleştirmenin bağlı uygulamalarınızı ve hizmetlerinizi nasıl etkileyeceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için aşağıdaki bağlantıya tıklayın.
"
 


ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Bu mail bana da geldi az önce okudum, ama bana gelen neden İngilizce??
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
Bu mail bana da geldi az önce okudum, ama bana gelen neden İngilizce??
Sana ingilizce gelmesinin sebebi,bağlantı e-posta adresinde dil ve bölge seçiminden kaynaklanıyor olabilir.
 
ponçikEnişte

ponçikEnişte

Üye
Ya neyse İngilizce Türkçe nasıl geldiği önemli değil de, benim çok işimi görüyordu Facebook bağlantısı, gerek rehberimin küçük resimlerle güncellenmesi, gerek doğum günlerini hatırlatması vs. API değiştiyse değişti sen de ona göre altyapını güncelle di mi ama!?!
 
remzi33

remzi33

Üye
    Konu Sahibi
bu MS'nin acizliğinden başka birşey değil bence. Bu API güncellemek çok mu zor acaba? Biz telefonlara, sisteme yeni özellikler gelecek diye beklerken; adamlar özellik kaldırıyor.
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
tek kelime ile kötü olmuş, başka platformlarda durum nedir acaba? bukadar kullanıcısı olan bir uygulamada eksiklik sisteme yeni gelen birini geldiğine direk pişman eder. yorumlarda durumun win10 ile de düzelmeyeceğiz söyleniyor.
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
bu MS'nin acizliğinden başka birşey değil bence. Bu API güncellemek çok mu zor acaba? Biz telefonlara, sisteme yeni özellikler gelecek diye beklerken; adamlar özellik kaldırıyor.
Katılıyorum size. Bu özelliği bende çok fazla kullanıyordum. Hangi mantığa hizmet ederek akıllı telefon dedikleri bu cihazlardan böyle birşeyi kaldırıyorlar merak ediyorum.
 
4MaGuS

4MaGuS

Üye
bu gün meil geldi ms den

detaylı sayfa ise şöyle bundan sonra facebook kişileri rehberde gözükmiyecek, takvimde doğum günleri güzkmesi güzel oluyordu aslında 8.1 de falan ancak bunu niye komple kaldırdılar onu anlamış değilim farklı bir yol izliyecekler galiba, ancak hatırladığım kadarı ile daha önceden paylaşılan haberlerde daha kapsamlı güzel bir telefona entegre edilecekti diye hatırlıyorum
 
braayn

braayn

Üye
şu facebook ile ilgili dönen haber nedir artık face book kişilerini rehbere ekleyemeyecekmiyiz ? bilgisi olan var mı ?
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
şu facebook ile ilgili dönen haber nedir artık face book kişilerini rehbere ekleyemeyecekmiyiz ? bilgisi olan var mı ?
kısa ve özü şu nasıl kişiler uygulamasına (yani bir nevi rehberini) outlook,twitter,google,facebook vb hesapları bağlayarak ekli olan arkadaşlarının tel,resim,mailadresi vb bilgilerini görebiliyorken artık facebook hesabı bağlanamayacak veya daha önce bağladıysanız senkron çalışmıyacak facebook bilgilerini göremeyeceksiniz.
 
bozkirdangelen

bozkirdangelen

Üye
kısa ve özü şu nasıl kişiler uygulamasına (yani bir nevi rehberini) outlook,twitter,google,facebook vb hesapları bağlayarak ekli olan arkadaşlarının tel,resim,mailadresi vb bilgilerini görebiliyorken artık facebook hesabı bağlanamayacak veya daha önce bağladıysanız senkron çalışmıyacak facebook bilgilerini göremeyeceksiniz.
Aslında benim hiç kullanmadığım bir sistem.
Yani kişisel bilgilerin bu kadar orda burda senkronize çalışması riskli.
Ve tabi bu konularla ilgili bilgisi olmayanlar için daha da riskli..
Peki ama bu uygulamanın gerekçesi var mı?
Buna çok şikayet geleceğini sanıyorum. Epey bir kullanan var.
 
braayn

braayn

Üye
kısa ve özü şu nasıl kişiler uygulamasına (yani bir nevi rehberini) outlook,twitter,google,facebook vb hesapları bağlayarak ekli olan arkadaşlarının tel,resim,mailadresi vb bilgilerini görebiliyorken artık facebook hesabı bağlanamayacak veya daha önce bağladıysanız senkron çalışmıyacak facebook bilgilerini göremeyeceksiniz.
ozaman arayan kişini resmi çıkmayacak
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
Aslında benim hiç kullanmadığım bir sistem.
Yani kişisel bilgilerin bu kadar orda burda senkronize çalışması riskli.
Ve tabi bu konularla ilgili bilgisi olmayanlar için daha da riskli..
Peki ama bu uygulamanın gerekçesi var mı?
Buna çok şikayet geleceğini sanıyorum. Epey bir kullanan var.
ozaman arayan kişini resmi çıkmayacak
zaten isteğe bağlı olan bir durum (arayan kişinin resminin çıkması da isteğe bağlı görünmesini istemiyorsanız kişilerden facebook u kaldırırsınız) benim telefon ayarlarında ilk yaptığım iştir bu, herhangi bir risk içeren durum yok farklı seçenekler olmakla birlikte rehberdeki kayıtlı kişilere ait facebook bilgileri senkron oluyor sadece. (ilave olarak rehberde numarası bulunmayan ama facede arkadaşlarınızı ister görebilirsiniz ister görmezsiniz seçmek size ait). win8 kullanırken pek çok arkadaş hatırlayacaktır mesajlaşmadan facebook u seçerek mesaj atabiliyorduk o özellik kalkınca yeniden gelmesini uman çok olmuştu. şuan için son derece kullanışlı bir özellik yok olmuş durumda. snapchat yok diye wp ye gelmekten vazgeçenler varken zaten wp,facebook gibi populer uygulamalar wp de son derece yetersiz bulunuyorken bu dahada kötü oldu. gelen mailden anladığım kadarı ile aylar öncesinden belli olan bir durum için neden önlem alınmadı oda muamma. ayrıca durum geçici mi kalıcı mı hiç değinilmemiş.
 
braayn

braayn

Üye
zaten isteğe bağlı olan bir durum (arayan kişinin resminin çıkması da isteğe bağlı görünmesini istemiyorsanız kişilerden facebook u kaldırırsınız) benim telefon ayarlarında ilk yaptığım iştir bu, herhangi bir risk içeren durum yok farklı seçenekler olmakla birlikte rehberdeki kayıtlı kişilere ait facebook bilgileri senkron oluyor sadece. (ilave olarak rehberde numarası bulunmayan ama facede arkadaşlarınızı ister görebilirsiniz ister görmezsiniz seçmek size ait). win8 kullanırken pek çok arkadaş hatırlayacaktır mesajlaşmadan facebook u seçerek mesaj atabiliyorduk o özellik kalkınca yeniden gelmesini uman çok olmuştu. şuan için son derece kullanışlı bir özellik yok olmuş durumda. snapchat yok diye wp ye gelmekten vazgeçenler varken zaten wp,facebook gibi populer uygulamalar wp de son derece yetersiz bulunuyorken bu dahada kötü oldu. gelen mailden anladığım kadarı ile aylar öncesinden belli olan bir durum için neden önlem alınmadı oda muamma. ayrıca durum geçici mi kalıcı mı hiç değinilmemiş.
beni arayan arkadaşlarımın facebook resimlerinin çıkması çok hoş bir durum zaten her yer siyah beyaz arayan adamın resmini görmek güzel şimdi siyah ekran çıkacaksa 3.parti bir uygulama ile bunu çözmek lazım kötü oldu şimdi ..
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
beni arayan arkadaşlarımın facebook resimlerinin çıkması çok hoş bir durum zaten her yer siyah beyaz arayan adamın resmini görmek güzel şimdi siyah ekran çıkacaksa 3.parti bir uygulama ile bunu çözmek lazım kötü oldu şimdi ..
tam emin olmamakla birlikte artık senkron çalışmayacak yani daha önce eklenmiş olanlar çıkabilir. zaten son gün bugün en geç yarın göreceğiz net olarak. facebook zaten 3. parti bir uygulama durumu birşekilde çözmesi gereken tarafta ms gibi görünüyor, yoksa farklı bir kaynak tarafından durumun çözülmesi başlıbaşına bir güvenlik sorunu zaten direk şifremizi başka kişilere veriyor olacağız.
 
braayn

braayn

Üye
manuel ellen artık kişi resimerini ekleriz
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
manuel ellen artık kişi resimerini ekleriz
önemli olan resim değil sadece yani size sadece resim görünmesi yetiyor olabilir. ama face senkronu ile birlikte kişilerin mail adresi, iş adresi, iş telefonu hatta ev adresi dahi kişi bilgilerinde görünüyordu. diyelimki acil ulaşmanız gerekiyor belki sarjı bitti kişilerde varsa ev teli yada iş teli oradan arayabiliyordunuz, yada mail atabiliyorsunuz yada adreslerden navigasyonu çalıştırabiliyordunuz vb gibi kolaylıkları vardı yani, ayrıca kişiler hub ın da o sadece o kişiye ait paylaşımlarıda görme imkanı vardı şimdi yok. evliyseniz kimin ne paylaştığı çok lazım diil ama gençleri düşünün platonik durumlar oluyor, kıskançlıktan sürekli takip etme durumları olabiliyor. benim zamanımda boldu :seytan:
 
  • Beğen
Tepkiler: braayn
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
İki üç gündür sürekli aynı paylaşımları görüyorum facebookta. ne iş anlamadım. sanki sayfa hiç yenilenmiyor gibi.
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
Mümkünse Kişiler kututuğundaki Facebook simgesi de kaybolsun. Telefonu sıfırlarım gelir, her türlü illa kurulu gelecek :ehe
 


Üst Alt