G2 Ses seviyesi artırma sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
    Konu Sahibi
G2 Ses seviyesi artırma sorunu
Cihazın sesi normal fakat kalabalık ortamlarda sesi diğer telefonlardan kısık geliyor
Bazı dosyaları değiştirerek ses artırma yapılabiliyor muş fakat bu yöntemler sanırım 4.x.x sürümlerinde kaldı

Değiştirmem gereken dosyayı bulamıyorum
Şuan v30a sürümünü kullanıyorum
Nasıl sesi artırabilirim


--

Cihaz rootlu
Ve android tam sürümü 5.0.2
 
Son düzenleme:


Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
    Konu Sahibi
Güncel
 
hsn6262

hsn6262

Üye
 
  • Beğen
Tepkiler: Jelly Beanci
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
    Konu Sahibi
Hoparlör mü lazım yoksa kulaklık mı ?
sanırım ikisi de fakat hoparlör çok daha belirgin
veya kulaklık aynıdır benim şuanda çok dinlediğim şarkıları değiştirdiğim için öyle gelmiştir ben "VolumeBoost.zip"i kurdum ses kalitesi düşmesin diye
(bi ara merak edip highvolumeboots u denerim sonuçları yazarım ses kalitesi ve yüksekliği konusunda)
 
Luck Star

Luck Star

Üye
sanırım ikisi de fakat hoparlör çok daha belirgin
veya kulaklık aynıdır benim şuanda çok dinlediğim şarkıları değiştirdiğim için öyle gelmiştir ben "VolumeBoost.zip"i kurdum ses kalitesi düşmesin diye
(bi ara merak edip highvolumeboots u denerim sonuçları yazarım ses kalitesi ve yüksekliği konusunda)





Burada Headphone6319.zip kulaklık sesi seviyesini iphone kadar yapıyor. Yaklaşık %25 artıyor tavsiyem bu.

Speaker olanlar hoparlörü arttırıyor ancak denemedim ihtiyacım olmadığı için.
 

kyle_xy_171

Üye
S.a arkadaşlar ben telefonumu root yaptım twrp yi de kurdum ama recovery kısmına birtürlü giremedim yardımlarınızı bekliyorum şimdiden hepinize teşekkür ederim
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
    Konu Sahibi
S.a arkadaşlar ben telefonumu root yaptım twrp yi de kurdum ama recovery kısmına birtürlü giremedim yardımlarınızı bekliyorum şimdiden hepinize teşekkür ederim
Telefona google playden "Quick Boot" adlı uygulamayı kurun
Ve içerisinden recovery e kolaylıkla geçebilirsiniz

Veya telefon kapalı iken ses kısma ve güc tuşuna ekrana görüntü gelene kadar basılı tutun görüntü gelince hemen tuşlardan parmaklarınızı çekin ve hemen geri aynı tuşlara basılı tutun
Ta ki beyaz bi ekran da telefon sıfırlama ekranındasınız
Ne yapmak istersiniz diye sorana kadar oradan sıfırla diyince recoverye girebilirsiniz
 

kyle_xy_171

Üye
Yardımın için teşekkür ederim ama bir konuda daha yardımına ihtiyacım var dün gece uğraşırken ses dosyasını silmişim herhalde ses taninamiyor gibi uyarı veriyor telefonumdaki bütün sesler gitti yani hic sesi çıkmıyor lg support tool ile hata kurtarma yapıyorum ama oda download modda hata veriyor orjinal yazılıma dönüp birdaha denemek istiyorum ama orjinal yazılımına da dönemiyorum acaba yardımcı olurmusun skype filan varsa ordan iletişime gecebolirniyuz
 


Üst Alt