Karavelaa
Üye
Discovery Kendi Kendine İşlem Yapması
Arkadaşlar discovery kendi kendine işlem yapıyor.İki kere teknik servise gitti geldi yine ayni hata ilk.iki seferinde de anakart felan çoğu şey degisti.İlkinde güncellenmiş geldi.ikincisinde guncellenmemis.Bu son geldiğinde bitti sanmistim ama yine rast geldim.Simdi yasal olarak 3.kere aynı hatada birebir değişim yapılmak zorunda diye biliyorum.Acaba iade etmek için neler gerekli.Teknik servise gondereyimmi yoksa iade için mi uğraşayım.

} Bunu 1000 yerede atsam reklam değil yardım edicem söz veriyorum 
