Öneri Discovery Kendi Kendine İşlem Yapması

Sponsorlu Bağlantılar

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Discovery Kendi Kendine İşlem Yapması
Arkadaşlar discovery kendi kendine işlem yapıyor.İki kere teknik servise gitti geldi yine ayni hata ilk.iki seferinde de anakart felan çoğu şey degisti.İlkinde güncellenmiş geldi.ikincisinde guncellenmemis.Bu son geldiğinde bitti sanmistim ama yine rast geldim.Simdi yasal olarak 3.kere aynı hatada birebir değişim yapılmak zorunda diye biliyorum.Acaba iade etmek için neler gerekli.Teknik servise gondereyimmi yoksa iade için mi uğraşayım.
 


forever_zest

Üye
Arıza tam olarak nedir
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Güncell
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Güncell
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
Eğer 3 olduysa değişim yapın bence zaten anakart değişen cihazdan hayır gelmez
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Güncel
 
csbaz

csbaz

Üye
Dokunmatik yada yazılımsal bir hata.Ekran değişiminde fayda var.
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Zaten diyorumki gitcek servise iade etmem için neler gerekiyor :D
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
hocam bildiğim kadarıyla 3 kere aynı sebepten muzdarip olupta çare bulunmazsa direkt değişim alıyorlar
 
csbaz

csbaz

Üye
Zaten diyorumki gitcek servise iade etmem için neler gerekiyor :D
İadeyi garantiye gidip olayı anlatıp yenisini alabilirsin yada olay durduk yere olursa tüketici mahkemesine başvurup para iadesi yapabilirsin.
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
hocam bildiğim kadarıyla 3 kere aynı sebepten muzdarip olupta çare bulunmazsa direkt değişim alıyorlar
Değişimi biliyorum şuan değişim olacak zaten amacım iade etmek
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
İadeyi garantiye gidip olayı anlatıp yenisini alabilirsin yada olay durduk yere olursa tüketici mahkemesine başvurup para iadesi yapabilirsin.
Bugün teknik servisi arayıp konuşacağım bakalım
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa
Rygebin

Rygebin

Üye
 General Mobile 4G yle ilgili problemleriniz varsa buyrun yardımlaşalım .


{Reklam Amaçlı Değildir . Hatta Reklam Yapanları Sevmem. Bizzat size ben yardımcı olacağım buyrun :) } Bunu 1000 yerede atsam reklam değil yardım edicem söz veriyorum :)
 General Mobile 4G yle ilgili problemleriniz varsa buyrun yardımlaşalım .


{Reklam Amaçlı Değildir . Hatta Reklam Yapanları Sevmem. Bizzat size ben yardımcı olacağım buyrun :) } Bunu 1000 yerede atsam reklam değil yardım edicem söz veriyorum :)
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
 General Mobile 4G yle ilgili problemleriniz varsa buyrun yardımlaşalım .


{Reklam Amaçlı Değildir . Hatta Reklam Yapanları Sevmem. Bizzat size ben yardımcı olacağım buyrun :) } Bunu 1000 yerede atsam reklam değil yardım edicem söz veriyorum :)
 General Mobile 4G yle ilgili problemleriniz varsa buyrun yardımlaşalım .


{Reklam Amaçlı Değildir . Hatta Reklam Yapanları Sevmem. Bizzat size ben yardımcı olacağım buyrun :) } Bunu 1000 yerede atsam reklam değil yardım edicem söz veriyorum :)

Kardeşim reklam sevmem diyon bütün konulara aynı şeyleri yaziyon facebook grubuna üye toplamaya calisiyon burada çözüme ulaşmayan bisey facebook ta kolay kolay çözülmez eğer grubuna üye toplamaya calisiyosan bi konu ac böyle forumu kirletmeye gerek yok
 
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa
Rygebin

Rygebin

Üye
Öneriniz güzelmiş, nereye açıyım konuyu :)
Yaa 600 kişi olursa admin olucam ne yapayım yazmak zorunda kaldım. Elime böyle yük bildirdiler işte. Safız ne olacak :(
 

Karavelaa

Üye
    Konu Sahibi
Sorun çözülmüştür konu kilitlenebilir @SHS
 
TheLastRevolution

TheLastRevolution

Üye
Öneriniz güzelmiş, nereye açıyım konuyu :)

Burası mesela : Sosyal Ağlar - MaxiCep
Sorun çözülmüştür konu kilitlenebilir @SHS

Hocam nasıl çözdünüz anlatinda belki ileride faydalanan olur
Öneriniz güzelmiş, nereye açıyım konuyu :)
Yaa 600 kişi olursa admin olucam ne yapayım yazmak zorunda kaldım. Elime böyle yük bildirdiler işte. Safız ne olacak :(

Forumlarda konu açmakta serbestsiniz yanlış yere açarım diyede korkma adminlerimiz halleder doğru yere taşırlar onu ama başkalarının konularını kirletmek banlanmaya kadar gider gerek yok böyle şeylere ac bi konu mis gibi emin ol 2 katı adam toplarsin dimi @SHS hocam :)
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS


Üst Alt