Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar



teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sosyal medya uygulamaları kullanıyorum oyunla çok işim olmaz.
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Ben sadece instagram kullaniyorum. Facebooka da browserdan giriyorum facebook cok somuruyor.
nerdeymiş o türkçesi ne :D
Oto uyutma falandir heralde bemim hic turkce dili olan telefonum olmadi :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Hep suriyeden kaçak alıyon tabi :ehe :ehe
 
serdar_gs

serdar_gs

Üye
cihazı root edipte adım sayarı çalışan varmı
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
rootlu iken? greenify yaptı sanıyordum ama root ettikten sonra problem çıkarıyormuş
Greenify de uyutulanların aradında seçtiysen s helatji durduruyordur durdurunca tabi doğal olarak arka planda asla çalışmıyor.
 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Belli skopje ye gitmiştim. Bomboş ülkeler
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Şu telaffuzu berbat romu indirip deneyeceğim bugün kasma olmaz ise bununla devam kasma olur ise stock 4.4.2 devam.


 
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
Şu telaffuzu berbat romu indirip deneyeceğim bugün kasma olmaz ise bununla devam kasma olur ise stock 4.4.2 devam.


Gordukce gülüyorum ya ypg hpg versiyonlari da cikar mi bakalim :D
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
haahahh :D indi kurcam birazdan.
Korku dolu anlar :D

attı şimdi yükleyelim bakalım @kiko60 sana kurmam demiştim ama kitkatla olmuyor cidden :D
 


Üst Alt