Asus Zenfone 2 Hakkında Ufak Bir Soru

Sponsorlu Bağlantılar



burak1553

burak1553

Üye
GodMode

GodMode

Üye
    Konu Sahibi
Ben almadım bi akrabam japonyadan aldı kayıt etmesiyle beraber 1120 tl civarında bişeye denk geliyor inceleme fırsatım olursa note 4 le vs attırırım bakalım ;)

Hayırlı olsun öncelikle :gul: Senden telefon hakkında ilk izlenimlerini bekliyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
0MG90

0MG90

Üye
16 Haziran'da satışa çıkacakmış
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
Enpatsu Shakugan

Enpatsu Shakugan

Üye
Türkiye fiyatı 1400 olacakmış bunun yerine Discovery Elite almak daha mantıklı.
 
burak1553

burak1553

Üye

4gb ram zenfone gri ve 2gb ram zenfone 2 gold
 
Son düzenleme:
burak1553

burak1553

Üye
hadi ya :) inceleme yapabilirsen iyi olur ya nasıl bişi öğrenelim :)
Arayüzü çok güzel note 4te olsa kullanırım tema,indirebiliyorsunuz geçiş efektleri var hatta icon paketi bile indiriliyor
Galeriden günlere göre müzikli slaytlar yapabiliyor(çok güzel geldi bana)
Güç tasarrufunu türkçeye akıllı kaydetme diye çevirmiş :D ingilizcesi smart saving ti sanırım
3g hat üzerinden görüntülü görüşme yok
 
  • Beğen
Tepkiler: semihguney
semihguney

semihguney

Üye
Tabletini kullanmıştım o özellikler onda da vardı gerçekten çok iyi :) androidin böyle bi eksiği var. playstoreda tema bölümü ikon bölümü olmalı :)
 
  • Beğen
Tepkiler: burak1553
byAndroid

byAndroid

Üye
Zenfone 6 da var o olay :D çoğu telefonda var gerçi
 
GodMode

GodMode

Üye
    Konu Sahibi

4gb ram zenfone gri ve 2gb ram zenfone 2 gold

İkisi arasında uçurumlar yok ama soldaki telefonun bildirim çubuğunda 4-5 tane şey gözüküyor. Onlar testi etkilemez mi? Diğer telefonda yok.
 
burak1553

burak1553

Üye
İkisi arasında uçurumlar yok ama soldaki telefonun bildirim çubuğunda 4-5 tane şey gözüküyor. Onlar testi etkilemez mi? Diğer telefonda yok.
Testi yaptıktan sonra arkada 2-3 uygulamanın açık olduğunu gördüm ama arkada çalışan uygulamaların testi fazla etkilesiğini düşünüyorum
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
benimde kafama çok yatan bir telefondu ama cihaz gtr ye gelmeden 2 elde bir düzine satılık zenfone 2 var başka bir tel olsa anlarım ama zaten öyle peynir ekmek gibi satılmayan bir telde bu kadar kısa sürede bukadar fazla 2. el olması düşündürücü. aklımı kurcaladı yani.
 
GodMode

GodMode

Üye
    Konu Sahibi
Saatler kaldı gelmesine :biggrin: Lansmanı canlı yayın olarak veren siteler var mıdır? İzleyebileceğimiz?
 

ahmetuzumlu

Üye
Gelse bir an önce :) telefon almam lazım:)
 


Üst Alt