Romda ekran fotosu atsana özlemişim s3 miniyiVirginity sorun cikarmicak sanki bana. Sıkıntı yaşarsak onuda deneriz![]()

Nerelerin ss sini atayım isteğin var mı özelRomda ekran fotosu atsana özlemişim s3 miniyi![]()
Ana sayfa menü ayarlar ram kullanımı statusbarın tamamını çok özlemişim s3 miniyi insanin ilgisini cekebilcek yerlerini at işteNerelerin ss sini atayım isteğin var mı özel

Ana sayfa menü ayarlar ram kullanımı statusbarın tamamını çok özlemişim s3 miniyi insanin ilgisini cekebilcek yerlerini at işte![]()
hala gözüme s3 mini hoş geliyor

s4 mini s3 miniden s4 miniye geçtim s4 minide güzel ama s3 miniyi çok istekli almıştım zamanındaGüzel cihaz aynen ön kamerası yetmiyor sadecesende ne var ki
herkes büyük sever ben küçük tel seviyorum nedenseS4 mini de süper yaa mino telefonlar her zaman hoşuma gider zaten rom falanda iyi oluyor bu cihazlara

+ yere düştümü booom al sana telefonun yarı fiyatından fazla ekran parasıAynen bende büyük pek sevmem girmiyor ki hicbiyere![]()
küçükler dayanıklı bendeki yere en az 50 kez düşmüştür hala saglam sadece yanlar az soyuldu o kadar 
Ve en guzelide bu mesela s4 mini ya benimki s4 den daha iyi gidiyor sarzi meselaBencede büyükler masraflı her zaman ebayden kılıf bakıyordum note 3 ün kılıfı 12 dolar s3 mini 7 dolarama aynı kılıf. Yere bende düşürdüm bişey olmuyor
Evet geçiyorS4 ün sarzi iyiydi yaa sizin ki geçiyor mu onu
dmod v7 betaydı en son stabil sürüm mü çıkmış ?s3 mini için dmod v7 çıkmış kuran var mı? ben denedim de kurulmamıştı
