akin1997
Üye
adamlara jig var mı diyorum o ne diyolar büyük ihtimalle rom attım dersem hiç bişey anlamazlarTelefoncuya götürürsen sana anakartını veya ekran kartını yakmışsın dıyerek(yalan atarak) en az 200TL kilitlemeye çalışacak sen git bir telefoncuya anlat böyle böyle de en fazla 30TL alması lazım 3TL lik bir işlem yapacak sadece.
yok betayı söyledim zaten hata veriyodu recoveryde yüklerkendmod v7 betaydı en son stabil sürüm mü çıkmış ?

