YARDIM s3 mini yanlış rom attım açılmıyor

Sponsorlu Bağlantılar

akin1997

akin1997

Üye
    Konu Sahibi
Telefoncuya götürürsen sana anakartını veya ekran kartını yakmışsın dıyerek(yalan atarak) en az 200TL kilitlemeye çalışacak sen git bir telefoncuya anlat böyle böyle de en fazla 30TL alması lazım 3TL lik bir işlem yapacak sadece.
adamlara jig var mı diyorum o ne diyolar büyük ihtimalle rom attım dersem hiç bişey anlamazlar
dmod v7 betaydı en son stabil sürüm mü çıkmış ?
yok betayı söyledim zaten hata veriyodu recoveryde yüklerken
 


Bülent872

Bülent872

Üye
Evet anlamazlar adama de abi buna işletim sistemi yükletilecek yada tanıdık bir telefoncu bul öteki alternatifim ise jig yapımı diye videolar var gerekli malzemelerle bul sen yap
 
akin1997

akin1997

Üye
    Konu Sahibi
telefon bu haldeyken işletim sistemi atabilirler mi acaba?
 
Bülent872

Bülent872

Üye
Jıg ile evet
 
akin1997

akin1997

Üye
    Konu Sahibi
çok soru sordum kusura bakma ama sorunun jig ile çözülme ihtimaki ne?
 
Bülent872

Bülent872

Üye
Başka yolu yok %100 diye biliyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: akin1997
akin1997

akin1997

Üye
    Konu Sahibi
tamam teşekkür ederim yardımların için
 


Üst Alt