Haber iPhone 6S ve 6S Plus'ta Kamera 12MP Olabilir!

Sponsorlu Bağlantılar

0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
iPhone 6S ve 6S Plus'ta Kamera 12MP Olabilir!
KGI'den Ming-Chi Kuo'nun elde ettiği son bilgilere göre iPhone 6s ve iPhone 6S Plus ile kamerada değişiklikler olacak.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


iPhone 6s ve iPhone 6S Plus modelleri 12 megapiksel çözünürlüğünde bir arka kamera taşıyacak. Cihazlarda kamera farkı olmayacak ama 6 ve 6 Plus'ta olduğu gibi ekran farkı olacak. Cihazların A9 işlemci ve yeni renk seçeneği "rose gold" ile gelmesi bekleniyor. Bu renk seçeneği 18 ayar altın içeriyor. Ayrıca modellerin RAM'inin 2GB LPDDR4 ile gelmesi bekleniyor.
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: sLeepLe


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Eh bi zahmet şu kamera gelişsin.
Haber için :tşk:
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
gelsin gelsin inşallah alırız :eller:
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
6S bir de S Plus mi yok artik sacmalama Aypil.
Plus zaten yeterince S.
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
S, Steve Jobs'u anmak için
 
  • Beğen
Tepkiler: Serhan
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
6S iyi de S Plus bence gereksiz.
Apple denince az öz geliyor insanin aklina.
 
osmanmert94

osmanmert94

Üye
6S iyi de S Plus bence gereksiz.
Apple denince az öz geliyor insanin aklina.
Evet bende hoşlanmadı o "Plus" ifadesinden veya 5C gibi plastiklerden. iPhone dediğin senede bir kez 4-4S-5-5S-6-6S .. Gibi çıkarmalı modellerini.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Daha 5 6 S2 Nin Kamerasının Kalitesine Yaklaşamiyor 12 Mp Olsa Ne
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Plus modeller gayet iyi cihazlar arkadaşlar apple sürekli kendi kitlesiyle devam edemezdi android kitlesini Plus modeli ile hedef aldı ve başarılı olduda.
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Daha 5 6 S2 Nin Kamerasının Kalitesine Yaklaşamiyor 12 Mp Olsa Ne
nasıl s2 kamerasına yetişemiyor? gayet güzel çekimler yapabiliyo bunun bir sürü örneği var. 808 ya da 1020 gibi çekemez tabi ki ama s2 de değil yani
 
  • Beğen
Tepkiler: 0MG90
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
nasıl s2 kamerasına yetişemiyor? gayet güzel çekimler yapabiliyo bunun bir sürü örneği var. 808 ya da 1020 gibi çekemez tabi ki ama s2 de değil yani
Geçen Arkadaş Çekip Paylaşti Sizde Deneyin
 
Enes

Enes

Üye
2 gb ram geliyor demek ki elveda android :eller:
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
İphone 6 - 6+ kötü degil ama düsük ısık,ters ısık ya da crop durumlarında güncel modeller G4,S6 Note 4 gibi kaliteli degil.
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Valla Bana 808 Yetersiz Geliyor Kaldıkı 5 6 Filan Bence Dahada Geliştirmeli Her Ne Kadar İnce Tutmaya Çalişsada Yıl 2015 Olmuş 8 Mp Kamera Bilmiyorum
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Kamera icin tasarimin bozulmasi bence sacma sensosler suan maksimumu yasiyor boyut olarak daha ileri gidilmemeli sonucta bu bir telefon.
 
Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici


Üst Alt