Emre
Üye
evet anlaşma 31 araklık 2015 fes ediliyorFiili olarak satılamasa bile para her şeyin anahtarıdır. Anlaşma yapılabilir öyle değil mi?
evet anlaşma 31 araklık 2015 fes ediliyorFiili olarak satılamasa bile para her şeyin anahtarıdır. Anlaşma yapılabilir öyle değil mi?
Bu yeni bir anlaşma yapılmayacağı anlamına gelmez. Ayrıca madem Nokia tasarımcısını satmadı neden n1 isimli tablet Ipad çakması ve meizu ile yapılan o telefon neden o kadar berbat ?evet anlaşma 31 araklık 2015 fes ediliyor
Bu yeni bir anlaşma yapılmayacağı anlamına gelmez. Ayrıca madem Nokia tasarımcısını satmadı neden n1 isimli tablet Ipad çakması ve meizu ile yapılan o telefon neden o kadar berbat ?
Ben tasarımı kimin yaptığına değil nasıl yapıldığına bakarım.
nokia mobil departmanı microsofta satmadan önce çıkmıştı sanırım l925 imkansız.yeni çıkacak olan üst düzey cihaz kesinlikle 925 gibi olmalı,830 ve 930 un tasarımı berbat,çok kaba duruyor
lumia 925 ve 1520 anlaşmadan önce çıktı anlaşmadan sonra ise bu modellere benzeyen aşka model çıkmadı 730 hariç oda 920ye benziyornokia mobil departmanı microsofta satmadan önce çıkmıştı sanırım l925 imkansız.
kusura bakmayın ilk anket konum olacak o kadarKim hangisine oy vermiş görünmüyor gizli oylama yapmayalım![]()

Sonuç olarak ŞU ZAMANDA Nokia L920 ye benzeyen L730 - 35 telefonları veya iphone 5 misali L830 - 930 tarzı ya da biraz farkı olan L925 tarzı telefon tasarımları gibi bir telefondan başka birşey çıkarılamaz. Biraz çerçevesi, biraz köşeleri ile kenarları ve arka kapağı ile oynanır bitti 
