Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

RowneSM

RowneSM

Üye
@teknolojibaronu Şu cm de rehber işini ben bir türlü kolay halledemiyorum. Var mı bunun kısa bir yolu içe dışa aktar falan biraz karıştırıyorumda :D
 


RowneSM

RowneSM

Üye
@teknolojibaronu Ne gariptir ki aynı sorun devam ediyor. Cm yi twrp(5.0 stock rusya romu vardı)üzerinden yükledim fakat gene samsung yazısından sonra ben siyah ekrana bakıyorum o bana bakıyor. Olmadı kitkata döndüm bootloader flash ladım sonra yükledim gene aynı sorun.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
@teknolojibaronu Ne gariptir ki aynı sorun devam ediyor. Cm yi twrp(5.0 stock rusya romu vardı)üzerinden yükledim fakat gene samsung yazısından sonra ben siyah ekrana bakıyorum o bana bakıyor. Olmadı kitkata döndüm bootloader flash ladım sonra yükledim gene aynı sorun.
CWM'den yükle.
@teknolojibaronu Şu cm de rehber işini ben bir türlü kolay halledemiyorum. Var mı bunun kısa bir yolu içe dışa aktar falan biraz karıştırıyorumda :D
Google hesabına yedekle sen nerde bu rehber demeden otomatik geliyor.
Ciddiyim TouchWiz'i özledim :D
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Touchwiz özleniyor gerçekten.
Cm nin hızı olmasa kimse bakmaz ona
S4 cülerde kasma falan yapıyorsa adam özlemezde bizde çok stabildi. Samsung'un kamera uygulaması çok özletiyor gerisi o kadar etkili değil. Birde kilit efektleri.
 
baskahmet

baskahmet

Üye
S4 cülerde kasma falan yapıyorsa adam özlemezde bizde çok stabildi. Samsung'un kamera uygulaması çok özletiyor gerisi o kadar etkili değil. Birde kilit efektleri.
O laf bana geldi herhalde. Bende s4 mini kullanıyorum :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Samsung Galaxy S6'da olan Tema desteği eski amirallere gelecek mi? Bilgisi olan var mı?
 
sahanemir

sahanemir

Üye
Merhaba ben cm12,1 yüklüyorum fakat rot yapamıyorum ..bilgisi olan varsa veya deneyen nasıl yaptığını söylerse çok memnun olurum teşekkürler.
 
baskahmet

baskahmet

Üye
Merhaba ben cm12,1 yüklüyorum fakat rot yapamıyorum ..bilgisi olan varsa veya deneyen nasıl yaptığını söylerse çok memnun olurum teşekkürler.
Geliştirici seçeneklerinde root acces var onu uygulamalar ve adb yap :)
 
sahanemir

sahanemir

Üye
Teşekkür ederim..
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Djmax81'de Note 4'e geçmiş. 1-2 dev vardı önce Dr.Ketan sonra halaskz ve şimdi de djmax81. Kaldı geriye flashka07 oda geçti mi bizim iş bitmiştir. Tek geliştirici pekaka ve SAMSUNG.
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
xmustx

xmustx

Üye
Note 5 gelene kadar.sonrası malum herkes elindekiyle yetinecek..
 
sahanemir

sahanemir

Üye
Titanyum backup root izni istiyor veriyorum ama kok dizin bulunamadi falan cikiyor yani hala root yok gorunuyor sanki super su da yukledim cvm den
 
baskahmet

baskahmet

Üye
Titanyum backup root izni istiyor veriyorum ama kok dizin bulunamadi falan cikiyor yani hala root yok gorunuyor sanki super su da yukledim cvm den
Dediğimi yaptınız mı? Geliştirici seçeneklerinden root acces uygulamalar ve adb yaptınızmı?
Yaptıysanız ve bu sorun oluşuyorsa titaniumun farklı bir sürümünü deneyin.
 
sahanemir

sahanemir

Üye
Dediğimi yaptınız mı? Geliştirici seçeneklerinden root acces uygulamalar ve adb yaptınızmı?
Yaptıysanız ve bu sorun oluşuyorsa titaniumun farklı bir sürümünü deneyin.
Evet dediginizi yaptim .haklisiniz baska bir surum deniyeyim.
 
  • Beğen
Tepkiler: baskahmet
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
CM 12.1 yükledim note 3 gitti başka telefon geldi samsungla bi alakası yok
*Not uygulamarı yok
*Kamera çekimleri kötü
*Görüntülü görüşme yok
*S Pen penceresi yok
*Samsung klavye yok
*S health yok
*Bildirim paneli 5 kuruş etmez
*Yok oğlu yok
*Samsungla alakalı hiç birşey yok
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N, baskahmet ve Karargahx

Karargahx

Üye
CM 12.1 yükledim note 3 gitti başka telefon geldi samsungla bi alakası yok
*Not uygulamarı yok
*Kamera çekimleri kötü
*Görüntülü görüşme yok
*S Pen penceresi yok
*Samsung klavye yok
*S health yok
*Bildirim paneli 5 kuruş etmez
*Yok oğlu yok
*Samsungla alakalı hiç birşey yok
3310 kullanmak isteyen cm yükler.
 
  • Beğen
Tepkiler: H.Reşit POLAT


Üst Alt