Samsung Galaxy Note 3 Kullanıcı Kulübü

Sponsorlu Bağlantılar

teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
ben harddiske kaydediyorum yada flasa cunku boyut 4 gb falan oluo otg ye takion twrp girion ordan backup menusunden usb otg yi secion sonra dedigim gibi butun tikleri isaretlion yedek alinmis oluo
bole yedek aldinmi cok rahat edersin istedigin roma gecip geri donersin
Harbiden iyi düşünmüşsün bende yedekliyeyim otg kablosu olmsı lazımdı :D
ben harddiske kaydediyorum yada flasa cunku boyut 4 gb falan oluo otg ye takion twrp girion ordan backup menusunden usb otg yi secion sonra dedigim gibi butun tikleri isaretlion yedek alinmis oluo
bole yedek aldinmi cok rahat edersin istedigin roma gecip geri donersin
Harbiden iyi düşünmüşsün bende yedekliyeyim otg kablosu olmsı lazımdı :D
 


RowneSM

RowneSM

Üye
ben harddiske kaydediyorum yada flasa cunku boyut 4 gb falan oluo otg ye takion twrp girion ordan backup menusunden usb otg yi secion sonra dedigim gibi butun tikleri isaretlion yedek alinmis oluo
bole yedek aldinmi cok rahat edersin istedigin roma gecip geri donersin
Haydee otg de yokki bende ne şanssız insanım yav
 
AHKE

AHKE

Üye
aynen bi deneyin cok iyi oluo
 
RowneSM

RowneSM

Üye
gerçi pahalı bir şey değilde neyse :D

Şuan hala cm ye geçsemmi geçmesemmi diye düşünüyorum yedek işi sıkıntı
 
AHKE

AHKE

Üye
yok recoverydeyken zaten tel kapali oluo baglanti nasi olcak ki=) en iyisi flash bellek yada harddisk
 
RowneSM

RowneSM

Üye
yok recoverydeyken zaten tel kapali oluo baglanti nasi olcak ki=) en iyisi flash bellek yada harddisk
Evet haklısınız, o zaman bu gece yedek alamıycaz napalım direk cm kurucaz.
 
  • Beğen
Tepkiler: AHKE
AHKE

AHKE

Üye
teknolojibaronu yukledinmi sorun var mi
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
teknolojibaronu yukledinmi sorun var mi
İndirdimde sd atmadım. Yarın sabah otg ile sağlam backup alim hdd'ye sonra dediğin wipe işlemi ile kurcam umarım mobil veri kamera gibi problemler yoktur. Xda da ki Konuda baya kalabalıklaştı takib edemiyorum.
 
RowneSM

RowneSM

Üye
İndirdimde sd atmadım. Yarın sabah otg ile sağlam backup alim hdd'ye sonra dediğin wipe işlemi ile kurcam umarım mobil veri kamera gibi problemler yoktur. Xda da ki Konuda baya kalabalıklaştı takib edemiyorum.

O zaman ben direk 12 yükliyim. Yedeği stock romdan alsan daha mantıklı olmaz mı ?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
@teknolojibaronu
xda da boy gösteriyosun :)

 
AHKE

AHKE

Üye
ben xda da yorum yapamiyorum 10 post falan dio yeni uye oldum nedenki acaba
 
H.Reşit POLAT

H.Reşit POLAT

Üye
@teknolojibaronu
bu gapss ların 3 ünüde indirecmi ?

 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
ben xda da yorum yapamiyorum 10 post falan dio yeni uye oldum nedenki acaba
10 tane xda genel miydi emin değilim orada mesaj atman gerekiyor sonra note 2 s2 vs başlıklarına yazabiliyorsun
 
  • Beğen
Tepkiler: AHKE


Üst Alt