Haber S4 Mini'ye Lollipop Geliyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
S4'ün lollipop yüklenmiş halini gordumde kasılmaktan kendinden geçmiş ve ram konusundada sıkıntılı...
s4 miniye lollipop gelsede ustune para verseler yuklemem 4.4.2 bence gunumuz sartlarinda gayet yeterli ve iyi.
5.0 vermeyeceklersede bence yerinde bir karar olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dark-Evil


Dark-Evil

Dark-Evil

Üye
S4'ün lollipop yüklenmiş halini gordumde kasılmaktan kendinden geçmiş ve ram konusundada sıkıntılı...
s4 miniye lollipop gelsede ustune para verseler yuklemem 4.4.2 bence gunumuz sartlarinda gayet yeterli ve iyi.
5.0 vermeyeceklersede bence yerinde bir karar olur.
Samsung maalesef güncellemeyi beceremiyor yada bilerek böle birşey yapıyor yeni modele geçirmek amaçlı.
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Samsung maalesef güncellemeyi beceremiyor yada bilerek böle birşey yapıyor yeni modele geçirmek amaçlı.

Bence Onların uğraşmasına gerek yok, insan bir süre sonra yeni ve ust model bir telefona geçmek için bir sebep yaratabiliyor kendine :)
 
  • Beğen
Tepkiler: reflex ve Dark-Evil
Dark-Evil

Dark-Evil

Üye
Bence Onların uğraşmasına gerek yok, insan bir süre sonra yeni ve ust model bir telefona geçmek için bir sebep yaratabiliyor kendine :)
evet öle fakat birçok kişi kasmayan cihazını değiştirmek istemez , bilerek kastırıyolar cihazları bence bölelikle cihazını değiştirsin. bir önceki sürümünde kasmayan cihaz bir sonraki sürümünde kasabiliyor :)
 
Silinen Üye 1145465

Silinen Üye 1145465

Kapalı Hesap
S3 neo ne olur sizce?
Xda da fransalı bi kaç kişi offical lollipop gelicek diyor fakat pek inandırıcı gelmiyor.
Ram konusuna gelince adamlar orda cidden haklı bendeki S3 Neo"da 1,5 Gb ram var şuan elimde 4 tane farklı cm12 sürümü var ilk çıktığından son haline kadar telefon sadece ilk çıkan 2 sürümde stabil çalışıyor diğerlerinde ramdan dolayı telefonda kitlenmeler oluyor.Şöyle örnek vereyim ilk çıkan cm12 de boşta kalan ram miktarı 600-500Mb arasındayken son cm soruce güncellemesini alan cm12 sürümünde sana boşta kalan ram miktarı 150-300mb arası bu birde sistemin saf hali buna yükleyeceğin uygulamalarla arka plan verisi artacak sistem sürekli kitlenip donmaya başlıyor bunun cm12 de olduğunu düşünürsek samsung offical lollipop daha çok ram kullanacaktır arkaplan verisi fazla bence 2 gb altına vermeleri hata.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Dark-Evil

Dark-Evil

Üye
Xda da fransalı bi kaç kişi offical lollipop gelicek diyor fakat pek inandırıcı gelmiyor.
Ram konusuna gelince adamlar orda cidden haklı bendeki S3 Neo"da 1,5 Gb ram var şuan elimde 4 tane farklı cm12 sürümü var ilk çıktığından son haline kadar telefon sadece ilk çıkan 2 sürümde stabil çalışıyor diğerlerinde ramdan dolayı telefonda kitlenmeler oluyor.Şöyle örnek vereyim ilk çıkan cm12 de boşta kalan ram miktarı 600-500Mb arasındayken son cm soruce güncellemesini alan cm12 sürümünde sana boşta kalan ram miktarı 150-300mb arası bu birde sistemin saf hali buna yükleyeceğin uygulamalarla arka plan verisi artacak sistem sürekli kitlenip donmaya başlıyor bunun cm12 de olduğunu düşünürsek samsung offical lollipop daha çok ram kullanacaktır arkaplan verisi fazla bence 2 gb altına vermeleri hata.
yalnız birşeyi atlıyorsun , cm12 henüz beta sürümünde , android one saf halini kullanıyor 512 mb ile ve kasmıyor lollipop'ta :) , nexus 4'tede 1.5 gb ram boşta kalıyor.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Bencede vermemede haklılar. Lolipop çok ram yiyor hacı cidden bak
 
ANIL

ANIL

Admin
Farklı bir firma güncellemenin onaylandığını ve önümüzdeki haftalarda geleceğini söylemiş. Operatör güncellemeleri ile alakalı bir durum yani.
 
  • Beğen
Tepkiler: reflex
Polymath

Polymath

Üye
Benim anlamadığım bu lolipop gelince demiyorlarmiydi 512 mb ramli tel bile rahatca çalışacak. Stabilite gelecek falan filan ne oldu o iş. Halen donanima abaniyorlar. Android halen büyük bir gelişme gösteremedi bence..
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN
Dark-Evil

Dark-Evil

Üye
Benim anlamadığım bu lolipop gelince demiyorlarmiydi 512 mb ramli tel bile rahatca çalışacak. Stabilite gelecek falan filan ne oldu o iş. Halen donanima abaniyorlar. Android halen büyük bir gelişme gösteremedi bence..
Evet 512mb ramli android one li cihazlar kasmadan çalışıyor. Bu samsung un vermemek için mazeret i android ile alakalı değil.
 
The Pancar

The Pancar

Üye
Benim anlamadığım bu lolipop gelince demiyorlarmiydi 512 mb ramli tel bile rahatca çalışacak. Stabilite gelecek falan filan ne oldu o iş. Halen donanima abaniyorlar. Android halen büyük bir gelişme gösteremedi bence..
CM12 betada,samsung romu şişiriyor
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Cm12 s3 neo da beta değil ki
 
AHKE

AHKE

Üye

sammobile da yayınlamış bu haberi
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
byAndroid

byAndroid

Üye
Benim anlamadığım bu lolipop gelince demiyorlarmiydi 512 mb ramli tel bile rahatca çalışacak. Stabilite gelecek falan filan ne oldu o iş. Halen donanima abaniyorlar. Android halen büyük bir gelişme gösteremedi bence..
Kitkat için geçerli ydi o. Ben öyle hatırlıyorum. Lolipop için öyle birşey denmedi. Kitkat daha az ram yiyor lolipop tan. S3 mini cihazimda 150-200 mb ram boş kalıyor stock rom uygulama bile yok. Facebook ve Messenger yuklesem ram hiç yetmeyecek. Ha ram yetmiyor ama sistem bu halde bile kitkatdan hızlı çalışıyor
 
Ultraslan8

Ultraslan8

Üye
Farklı bir firma güncellemenin onaylandığını ve önümüzdeki haftalarda geleceğini söylemiş. Operatör güncellemeleri ile alakalı bir durum yani.
kardeşim haftaya gelecekmi yani bilgiyi aldığın sitenn linkini atarmısın
 
Türk-X

Türk-X

Üye
Google yeni güncellemelerinde daha az ram yediğini söyleyerek övünmüyor mu?
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Androide bu gidişle ram hiç yetmeyecek ya :(
 


Üst Alt