Ozan
Admin
Üyeleri Siteden Banlama Hakkında
@Admin arkadaşlarım bir süredir özelden banlanmalarla ilgili olarak rahatsızlık olunan mailler ve pm ler alıyorum ancak bu noktada konuyu tartışmaya açmak istedim. Aşağıdaki mail, bir üye tarafından bana gönderildi.
Banlamalarla ilgili olarak gerçekten forum tarafında çoğu haksız da olsa haklı itirazlar da olabilir ki bu neden banlandığıyla ilgili değil, banlanma süresiyle ilgili olacaktır. Site yöneticilerinin yanlış harekete ban cezası verebileceği ihtimali olmadığına göre, bence süreler konusunu tartışmaya açmak lazım yani
1. kalıcı ban gerçekten hangi zamanlarda ve ne için kullanmalıyız bunları kesin belirlemelei
2. donanımhaber de uzun süreli kalıcı ban yaptırımları vermemeye gayret ettiklerini biliyorum en başından felsefeleri oydu ancak şu an daha da yumuşamış durumda olabilirler sonuc olarak en kötü hasar verene bile 1 ay falan ban veriyorlar sanırım ancak fake üyeliklere direkt ilk mesajında ana avrat düz gidenlere sınırsız ban uyguluyorlar.
Bu konuyu tartısalım ve kalıcı ban olayını artık ayda yılda bir kullanabileceğimiz bir moda sokalım, üye kaybetme sikayetleri site hakkında bölümüne açılan hemen hemen her konuda bize laf olarak sokuluyor ve bu tamamen "hemen banlandık, kalıcı banlandık" vs. ile alakalı.
Merhaba,
Bundan bir süre önce, kızgın bir anımda, bir üyenize, bir konu içerisinde, hakaret etmiş ve sorgusuz, sualsiz süresiz uzaklaştırma almıştım.
DH forumda birkaç gün önce, yine kızgın bir anımda, hem konu içerisinde, hem de özelden çok daha ağır şekilde hakaret ettim. Cezam henüz açıklanmadı ama onaylanmamış ceza 7 gün olarak gözüküyor.
Siz bu şekilde devam ederseniz daha çok üye kaybedersiniz.
Belki diyeceksiniz:
-Biz farklıyız. Biz daha seviyeli bir forumuz ve affetmeyiz.
Siz bilirsiniz.
Hoşçakalın
Banlamalarla ilgili olarak gerçekten forum tarafında çoğu haksız da olsa haklı itirazlar da olabilir ki bu neden banlandığıyla ilgili değil, banlanma süresiyle ilgili olacaktır. Site yöneticilerinin yanlış harekete ban cezası verebileceği ihtimali olmadığına göre, bence süreler konusunu tartışmaya açmak lazım yani
1. kalıcı ban gerçekten hangi zamanlarda ve ne için kullanmalıyız bunları kesin belirlemelei
2. donanımhaber de uzun süreli kalıcı ban yaptırımları vermemeye gayret ettiklerini biliyorum en başından felsefeleri oydu ancak şu an daha da yumuşamış durumda olabilirler sonuc olarak en kötü hasar verene bile 1 ay falan ban veriyorlar sanırım ancak fake üyeliklere direkt ilk mesajında ana avrat düz gidenlere sınırsız ban uyguluyorlar.
Bu konuyu tartısalım ve kalıcı ban olayını artık ayda yılda bir kullanabileceğimiz bir moda sokalım, üye kaybetme sikayetleri site hakkında bölümüne açılan hemen hemen her konuda bize laf olarak sokuluyor ve bu tamamen "hemen banlandık, kalıcı banlandık" vs. ile alakalı.
kararlaştıralım genel çerçeve bir çıksın ortaya
Adamlar deli gibi yardım ederler her konulara . Hatta cevaplayacak konu kalmaz