Tavsiye Bu telefon alınabilir mi ? ( ttnet kampanyası )

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Bu telefon alınabilir mi ? ( ttnet kampanyası )
Oyun oynamam, benim için şarj ekran önemli.

 


byAndroid

byAndroid

Üye
Şarj ve ekran bu telefon da berbat olan özellikle lr arasında en başta ele bu telefonu
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu ve mehsevim
mrzstyl

mrzstyl

Üye
bu olmaz 2 gb ramli olanı verseydi iyiydi işte:lac:
 
VIP_TECH

VIP_TECH

Üye
Bende Asus Zenfone 5 var. Telefon oldukça başarılı ve kesinlikle TEK sorunu batarya. Bi' günü zor kurtarıyorsun ancak Portable Şarj cihazlarını alırsan bu sorun ortadan kalkar. Telefonun bataryası çıkmıyor. Yani batarya değiştirmek garantiyi bozar. Ayrıca telefon 2 gb ram'li kampanyada 1 gb diye bi' şey görmedim (kaçırmış olabilirim). Oyunlarda kasma yok. Isınma az. 8 arka 5 ön mp kamera ve 5 inç'ti sanırım. Oldukça büyük yani. Ekran parlaklığı çok iyi denemez ama iyi yani. Diğer telefonlar kadar. Telefonun fiyatı ortalama 700 tl zaten ancak burada 696 liraya denk geliyor ve ekstra promosyon yapmış işte.

Diyeceklerim bunlar umarım yardımcı olmuşumdur.
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
mrzstyl

mrzstyl

Üye
Neden kaç çeşit zenfone 5 var ki ?
2 çeşit var birinde 1gb ram 1.2 ghz işlemçi 8gb hafıza diğerinde 2gb ram 1.6ghz işlemci 16gb hafıza var telefona bakabilirsen bak bakalım 2 gb ise al ama o yazan model asus un sitesinde 1gb olarak gözüküyo :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Bende Asus Zenfone 5 var. Telefon oldukça başarılı ve kesinlikle TEK sorunu batarya. Bi' günü zor kurtarıyorsun ancak Portable Şarj cihazlarını alırsan bu sorun ortadan kalkar. Telefonun bataryası çıkmıyor. Yani batarya değiştirmek garantiyi bozar. Ayrıca telefon 2 gb ram'li kampanyada 1 gb diye bi' şey görmedim (kaçırmış olabilirim). Oyunlarda kasma yok. Isınma az. 8 arka 5 ön mp kamera ve 5 inç'ti sanırım. Oldukça büyük yani. Ekran parlaklığı çok iyi denemez ama iyi yani. Diğer telefonlar kadar. Telefonun fiyatı ortalama 700 tl zaten ancak burada 696 liraya denk geliyor ve ekstra promosyon yapmış işte.

Diyeceklerim bunlar umarım yardımcı olmuşumdur.
Açıklamanız için teşekkür ederim. Yalnız araştırdığım da kampanyada ki cihazın 1gb Ram a sahip olduğunu gördüm. Bu durumda yine önerir misiniz cihazı ?
2 çeşit var birinde 1gb ram 1.2 ghz işlemçi 8gb hafıza diğerinde 2gb ram 1.6ghz işlemci 16gb hafıza var telefona bakabilirsen bak bakalım 2 gb ise al ama o yazan model asus un sitesinde 1gb olarak gözüküyo :hmmm
Evet kardeşim. Dediğin gibi çıktı telefon.. tam da almaya niyetlenmişken...
 
mrzstyl

mrzstyl

Üye
Bende Asus Zenfone 5 var. Telefon oldukça başarılı ve kesinlikle TEK sorunu batarya. Bi' günü zor kurtarıyorsun ancak Portable Şarj cihazlarını alırsan bu sorun ortadan kalkar. Telefonun bataryası çıkmıyor. Yani batarya değiştirmek garantiyi bozar. Ayrıca telefon 2 gb ram'li kampanyada 1 gb diye bi' şey görmedim (kaçırmış olabilirim). Oyunlarda kasma yok. Isınma az. 8 arka 5 ön mp kamera ve 5 inç'ti sanırım. Oldukça büyük yani. Ekran parlaklığı çok iyi denemez ama iyi yani. Diğer telefonlar kadar. Telefonun fiyatı ortalama 700 tl zaten ancak burada 696 liraya denk geliyor ve ekstra promosyon yapmış işte.

Diyeceklerim bunlar umarım yardımcı olmuşumdur.
bu arada ön kamera 5mp değil 2mp
 
Polymath

Polymath

Üye
Sarj istiyorsanız huawei g7 almalisiniz
 
Seglopsi

Seglopsi

Üye
30 lira 24 ay odeyeceksin yani zenfone5 icin. Bence taksitsiz yari fiyatina almak daha mantıklı değil mi. hatta bazi bankalar artik nakit avans bile veriyorlar 1000 lira altindaki meblağları.
 
Invoke

Invoke

Üye
Değmez bence de.
 
VIP_TECH

VIP_TECH

Üye
bu arada ön kamera 5mp değil 2mp
Madem öyle kesinlikle almayın. Benimki 16 gb olan (700 lira civarı). Sizin söylediğiniz telefonun çok bi' özelliği yok. Bence de bu fiyat çok da ucuz değil. Değmez bence de.
 

jongass

Üye
Sarj icin Huawei G7 tavsiye olunur gunluk kullanim oyun,kamera,yazisma,aramalar sarj yuzde 10 a kadar 3g ve wifidan biri surekli acik olmak uzere 6 sa 23 dk ekran verdi daha ne diyeyim :)
 
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Sarj icin Huawei G7 tavsiye olunur gunluk kullanim oyun,kamera,yazisma,aramalar sarj yuzde 10 a kadar 3g ve wifidan biri surekli acik olmak uzere 6 sa 23 dk ekran verdi daha ne diyeyim :)
Hawei nin markasına güvenmiyorum. Aldığım telefon en azından biraz güncelleme desteği versin istiyorum.
Sarj istiyorsanız huawei g7 almalisiniz
Diğer konularda hawei g7 nasıl ? güncelleme konusun da bir geleceği var mı ?
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Var tabikide 5.0 gelicekti firma açıkladı çok güzel bir telefon
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Bence hiç kaçırma huawei yi yada zenfone 2 bekle
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim


Üst Alt