Her pasaportu olan olmuyor yanılmıyorsam yanlışta biliyorum olabilirim 1 sene içinde yurt dışına giriş çıkış yapmış olması gerekir. Geri kalanı Maliye'ye para yaptırarak ve e-devlet üzerinden yapılıyor.Arkadaşlar yorumlardan bir şey anlamadım şimdi benim eniştem yemende oradan iphone 6 plus getirtmeyi düşünüyorum babamın pasaportuna işletebilir miyim nasıl yapılır detaylı bir şekilde anlatır mısınız babamın pasaportuyla yemene giriş çıkış mı yapması gerekiyor?
Yeni bir bildiri yayınlandı; pasaporta kaydetme zorunluluğu kalktı. Daha yeni ama tam olarak araştırmadım sadece duydum kaynak bulursam bu konuda paylaşacağım.Başka yolu yok mu babamin pasaportuyla telefonun geldiği ülkeye mi giriş çıkış yapılması lazım
