Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168


ciwano0114

Üye
Boefla kernel 7.2 kullanıyorum . daha iyi kernel varmı mesela 7.4 nasıl?
 

ciwano0114

Üye
Aynen düşünüyorum
Bu rom ile uyumlu olacaktır herhalde .
 
KubilayBzk

KubilayBzk

Üye
Kilit ekranında hava durumu yok nasil duzeltirim bu sorunu acaba ?
 
-Oruc

-Oruc

Üye
kernel temizleyici bilen varmı
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye



KERNEL TEMİZLEYİCİ
yükle, flashla. sonra yeni kerneli flashla.
 
KubilayBzk

KubilayBzk

Üye
Oyle yaptım zaten
Ama çözüm olmadi kernel yuklemedim sıkıntı olmaz dimi
 

ciwano0114

Üye
7.4 kernel yükledim daha mı iyi acaba?
 
alemdarsezer

alemdarsezer

Üye
7.5 yükle
 

ciwano0114

Üye
Blekota bu akşam facebooktan duyurdu ;
Bu rom için bir kaç gün içerisinde ota üzerinden yeni bir güncelleme yayınlanacaktır. .
 
  • Beğen
Tepkiler: mhmzergn

ciwano0114

Üye
çıktımı 7.5 daha yeni 7.4 ü yükledim

Evet çıktı. Yükledim bile . .
Şunu soracağım;boeffla config yükleyip ram ayarları ile oynamak mı yoksa kerneli ayarı ile oynamadan mı kullanmak iyidir?
V3 için küçük bir güncelleme olduğunu söylüyor . fazla birşey beklemeyelim
:-)
 
hhararli

hhararli

Üye
Evet çıktı. Yükledim bile . .
Şunu soracağım;boeffla config yükleyip ram ayarları ile oynamak mı yoksa kerneli ayarı ile oynamadan mı kullanmak iyidir?
V3 için küçük bir güncelleme olduğunu söylüyor . fazla birşey beklemeyelim
:-)
burada aziz diye bi akadaş var onunn ayarlarını yapın başka ayarlarla uğraşmayın bence
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani ve mhmzergn
mhmzergn

mhmzergn

Üye
  • Beğen
Tepkiler: hhararli

ciwano0114

Üye
mükemmel tavsiye @Aziz04 hocanın ayarları varken baska biseye gerek yok :)
Hiç ayar yapmadan da kernel den özellikle son sürüm kernel den verim almak yeterli olamaz mı?
Sonuçta adamlar düzenleme getirerek yeni sürümler çıkarıyor . .
Mesela son 7.5
 
mhmzergn

mhmzergn

Üye
Hiç ayar yapmadan da kernel den özellikle son sürüm kernel den verim almak yeterli olamaz mı?
Sonuçta adamlar düzenleme getirerek yeni sürümler çıkarıyor . .
Mesela son 7.5


hangi surum kernel kurarsan kur ayarlar aynı geliyor istersen kur dene o yuzden o ayarları yapmak verimli oluyor
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114


Üst Alt