Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Hayır hocam şöyle anlatıyım kilit ekranında 2 saniyeden fazla duramıyorum kendiliğinden ekran kapanıyo ya hemen kilidi açmam gerekiyo yada ekran gidiyo :) çözemedim :)
Ekran kapanınca ışıkta kapanıyor genelde
Masaüstüne yardımcı ışık widgeti eklerseniz oradan kullanırsanız ekran kapanınca ışık kapanmaz
 


yunus.tekir

yunus.tekir

Üye
Ekran kapanınca ışıkta kapanıyor genelde
Masaüstüne yardımcı ışık widgeti eklerseniz oradan kullanırsanız ekran kapanınca ışık kapanmaz

Ben derdimi anlatamadım :) neyse hocam sıkıntı değil yinede çok yardımın için
 
-Oruc

-Oruc

Üye
nezaman güncellemee gelecek
 
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
nezaman güncellemee gelecek


bunları flashlayabilirsin yeni güncelleme fazla bir şey getirmeyecek şimdilik
 
gfbli_erdi

gfbli_erdi

Üye
peki bu rom mu yine blekotanın olan v10 s5 mi
 
-Oruc

-Oruc

Üye


bunları flashlayabilirsin yeni güncelleme fazla bir şey getirmeyecek şimdilik


dostum wifi de cok sıkıntı yasıyorum cok kopmalar oluyor kilitledigimde ekranı skıntı cok skıntı cözümü varmı
 
gfbli_erdi

gfbli_erdi

Üye
bunun dışında önerdiğiniz bi rom var mı
 
-Oruc

-Oruc

Üye
yapımcılar lolipop un ne aman gelecegi hakkında bilgi verildimi
 

ciwano0114

Üye
Restart sonrasi kilit ekrani donuyor

Keyguardtest yanit vermiyor diyor
Dn4 ile bu rom da bu hatadan kurtulamadim ?????
 
padisah_58

padisah_58

Üye
dostum wifi de cok sıkıntı yasıyorum cok kopmalar oluyor kilitledigimde ekranı skıntı cok skıntı cözümü varmı
buradaki fix dosyasını flaşla wifi problemi kalmıyor...
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114
padisah_58

padisah_58

Üye

ciwano0114

Üye
Bu lolipop ta çıksa artık bu sıkıntılardan kurtulsak :)
 
-Oruc

-Oruc

Üye

ciwano0114

Üye
flaşladım çekmemeye başladı wifiye baglanmadı sorunlar cok yaptı
Dn4 te wifi sıkıntısı vardı üzerine bu wifi zıp dosyasını flaşladm benim de wifi hiç çekmemeye başladı. Bu sorulardan yoruldum ve liquidsmooth a geçtim lolipop gelene kadar
 
-Oruc

-Oruc

Üye
Dn4 te wifi sıkıntısı vardı üzerine bu wifi zıp dosyasını flaşladm benim de wifi hiç çekmemeye başladı. Bu sorulardan yoruldum ve liquidsmooth a geçtim lolipop gelene kadar
aynen bende yoruldum artık orjinal roma ddönüş yaptım
 
  • Beğen
Tepkiler: mesut0114

ciwano0114

Üye
Hayırlı olsun :) custom rom olayı dert
 


Üst Alt