Öneri Meizu MX4 Hakkında Önerileriniz

Sponsorlu Bağlantılar

mtlcn59

Üye
    Konu Sahibi
Meizu MX4 Hakkında Önerileriniz
Ben Meizu MX4 özelliklerine baktım ve satın almayı bir an düşündüm. Ama aklıma sorular takıldı. Hemen sizle paylaşayım ;

1- 4+4 8 çekirdek var bu sıkıntı olabilir mi 4+4 olduğu için? 4 tane 2.2GHz Cortex a17 ve 4 tane 1.7GHz Cortex a7 çekirdeği

2- Ben oyun oynamayı severim ama en fazla 3-4 oyun ve facebook felan. 2 GB ram ve 16 GB hafıza yeterli olucak mı? ( 4 oyun en fazla 7 GB )

Aklıma takılan sorular sadece bunlar. Sanırım Türkiye'ye hemen 32 GB hafızalı gelmiyecek sanırım. Bu yönden beni aydınlatırsanız sevinirim.
 


Buğra

Buğra

Admin
Telefon f/p ürünü özellikler gayet tatminkar
Eksileri ise

Hafıza 16gb yetersiz gelir o yüzden 32lik gelmesi lazim bir an önce

Kutudan kulaklık çıkmıyor
Garanti işi biraz sıkıntı olabilir
Arayüzü farkli alışmak zaman alabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede

mtlcn59

Üye
    Konu Sahibi
Sistem 5 GB olsa oynayacağım oyunlarada 7 GB eklersen toplam 12 GB. Geri kalıyor 4 GB. Buda büyük bir kısım değil mi? Aşırı derece program aşığı değilim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
Dediğim gibi 16 çok yetersiz sistem vs kullanacak
Sen müzik video vs atabilecegin alan bayağı azalacak
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede

mtlcn59

Üye
    Konu Sahibi
Gerçekten telefonla tek yapabileceğim iş kullanacağım 12 GB hafızadır yani. Ben telefonu sadece oyun ve internetten iletişim için kullanıyorum. Elimdeki telefon şuan çok yetersiz. 612 MB ram ve 1.21 GB hafıza var. Yada Meizu MX4'ten başka hangi telefon önerirsin 1000 TL olacak şekilde?
 
61last

61last

Üye
1-mediatek mt6595 bildiğim kadarıyla 8'i de aynı anda çalışabiliyorİhtiyaca göre çalışıp duruyorlar.Pil tasarrufu için güzel(Bunu mu sormak istedin)
2-Yeterli olur mu bilmiyorum ama 32 gb modeli 1099tl fiyatıyla 20 şubat gibi stoklarında olacakmış.
 
KayraBey

KayraBey

Üye
İşlemci 4+4 değil direkt 8 çekirdek.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Mediatek için çok olumsuz yorum var. Bizim bi abiye GMD 2 aldırdım. Onda da Mtk işlemci var. Pek memnun olmadığını söyledi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
Mediatek için çok olumsuz yorum var. Bizim bi abiye GMD 2 aldırdım. Onda da Mtk işlemci var. Pek memnun olmadığını söyledi.
Oyun oynamayan biri için sıkıntı olacağını düşünüyorum. Gerçi bir çok oyun performansı videosu var kimse kötülemiyor. Tabi yazılım olarak sağlam bir ekip var ise bence bu telefonun alıcısı çok olur.
 

mtlcn59

Üye
    Konu Sahibi
Oyun oynamayan biri için sıkıntı olacağını düşünüyorum. Gerçi bir çok oyun performansı videosu var kimse kötülemiyor. Tabi yazılım olarak sağlam bir ekip var ise bence bu telefonun alıcısı çok olur.
Her yerde 4+4 var yazıyor. Yani böyle ise kötü diyorlar. Ben 2-3 oyun oynuyorum ve facebook v.s gibi ufak uygulamalar birde.
 
61last

61last

Üye
4 çekirdek A17 mimarisini kullanıyor ,4 çekirdekte A7 mimarisini kullanıyor.A17 2,2 GHz hızında çalışırken A7 1,7 GHz hızında çalışıyor.Bu yüzden 4+4 denmiş olabilir.Ama 8 çekirdekte aynı anda çalışabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Oyun oynamayan biri için sıkıntı olacağını düşünüyorum. Gerçi bir çok oyun performansı videosu var kimse kötülemiyor. Tabi yazılım olarak sağlam bir ekip var ise bence bu telefonun alıcısı çok olur.
Zaten dikkat ederseniz uygun fiyatlı telefonların çoğu Mtk kullanıyor. Umarım arkasında sağlam bir ekip olur da piyasaya uyum sağlar.
 


Üst Alt