İphone'u Çift Tıklayarak Kapatıp Açın [Knock One]

Sponsorlu Bağlantılar

Jsnow492

Jsnow492

Üye
    Konu Sahibi
İphone'u Çift Tıklayarak Kapatıp Açın [Knock One]
Merhaba Arkadaşlar. LG Telefonlarda oldugu gibi bizde çift dokunup kapatıp açacaz. Başlayalım
1-Cydiaya Girin
2-Kalora Reposunu Ekleyin Repo : cydia.myrepospace.com/kalora/
3-Arama Yerine Gelip Smart Tap Uygulamasını Bulun Ve Yükleyin.
4-İşlem Tamam İsteyen Eski Televizyon Gibi Kapanma Efekti Yükleyebilir.Tweakın İsmi :TvlocklerPro Kalora Reposunda Mevcut.

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: BlackCurse01, jotem173, B.A.R.O.N ve 2 diğerleri


sitting

sitting

Üye
Bunun İOS 6 için olanı var mı ?

Birde ekrana çift tıklayarak ekran kilidini açabilirmiyiz bu mümkün mü ??
 
Jsnow492

Jsnow492

Üye
    Konu Sahibi
Bunun İOS 6 için olanı var mı ?

Birde ekrana çift tıklayarak ekran kilidini açabilirmiyiz bu mümkün mü ??

Ekrana Çift Tıklayarak Kilidi Açabiliyosunuz Kendim Kullanıyorum.Bu Tweakın Sanırım iOS 6 Uyumluluğu Var
 
Jsnow492

Jsnow492

Üye
    Konu Sahibi
SmartTap
 
efsane2bin6

efsane2bin6

Üye
İyi bir tweak ama çok şarj yiyor.
 
sitting

sitting

Üye
Ben daha çok açmak için kullanacağım.

Activatörden sallayarak yapmayı aktif ettim ama en fazla 1 dakika çalışıyor sonra çalışmıyor.

Kilit tuşuna basıp açarsam düzeliyor anca.

Çok şarj yiyorsa kötü.
 
Jsnow492

Jsnow492

Üye
    Konu Sahibi
Bende Şarj Problemi yok sizde varmı ?
 
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
Ekrana Çift Tıklayarak Kilidi Açabiliyosunuz Kendim Kullanıyorum.Bu Tweakın Sanırım iOS 6 Uyumluluğu Var
İphone nun yakınlık sensörünü bozuyor deniyor sürekli sensör açık kalıyomuş buda yakınlık sensörünü bozuyomuş
 
Jsnow492

Jsnow492

Üye
    Konu Sahibi
İlk Defa Sizden duyuyorum.Ben Kullanıyorum Seçim Sizin İster Yüklersiniz İster yüklemessiniz
 
((( MSM )))

((( MSM )))

Üye
Program süper özellik katıyor telefona fakat maalesef şarjı aşırı derecede tüketiyor.

Normalde telefona hiç dokunmadığınız zaman şarj yüzdesi çok uzun süre sabit kalır. Fakat bu programı yükledim. Telefonun şarjı %90 ı gösteriyorken internet dahil her şeyi kapatıp telefonun ekranını kilitledim. Fakat yarım saat sonra şarjın %84 e indiğini gördüm.

Sadece beklemede kısa sürede bu kadar şarj tükettiği için uygulamayı silmek zorunda kaldım.

Şarj yemesinden dolayı uygulamayı şahsen önermiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Jsnow492
Jsnow492

Jsnow492

Üye
    Konu Sahibi
Program süper özellik katıyor telefona fakat maalesef şarjı aşırı derecede tüketiyor.

Normalde telefona hiç dokunmadığınız zaman şarj yüzdesi çok uzun süre sabit kalır. Fakat bu programı yükledim. Telefonun şarjı %90 ı gösteriyorken internet dahil her şeyi kapatıp telefonun ekranını kilitledim. Fakat yarım saat sonra şarjın %84 e indiğini gördüm.

Sadece beklemede kısa sürede bu kadar şarj tükettiği için uygulamayı silmek zorunda kaldım.

Şarj yemesinden dolayı uygulamayı şahsen önermiyorum.

Haklısınız Hocam Ben Ne Zamandır Arıyordum Bulunca Paylaşayım dedim kötü yanı şarjı fazla yemesi ama bunun bir alternatif tweakını bulmuştum onu hatırlarsam bide onu deneyelim
 
yusufucan

yusufucan

Üye
Tweak güzel fakat telefon 10-20 dk bekledikten sonra hiç fayda etmiyor yani çalışmıyor illa o home tuşuna basılacak
 
avast

avast

Üye
cydia double tap diye aratın o sorunsuz
 
Jsnow492

Jsnow492

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Konu Dışı Ama 8.1.3 Jb ne zaman çıkar ?
 
Ahmethz

Ahmethz

Üye
çok şarj yiyor ve cihaz ısınıyor tavsiye etmiyorum
 
proandro

proandro

Üye
Arkadaşlar benim cydia sorunlu herhalde hiçbirşey çıkmıyor aramada yardım edin lütfen!!!
 


Üst Alt