Haber Lumia 925 Müthiş Indirime Girmiş

Sponsorlu Bağlantılar



StartTheGame

StartTheGame

Üye
Abi zaten ben Lumia 920 yi geçen sene aldım 1450 ye tutupda bu sene 1350 ye 925 in satılması mantık hatası olur zaten her yerde fiyat 550-700 tl ve sıfır biraz araştırılsa 600-650 arası 32GB sıfır bulunur "bence"
Ve şuan alınabilecek tek üç telefon var WP de biri HTC ONE M8 diğeride 930 , 1520 bana sorarsanız 930 u tercih ederim ama Türkiye Şartlarına göre 1520 daha mantıklı çünkü "duyduğum bazı söylentilere göre" 930 un Türkiye ye distribütör girişi yokmuş , cihazlar ya kaçak yada sahte imiş o yüzden 1520 , yada HTC One M8 daha yatkın geliyor bana
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
1520 lerde 1099tl ye düşmüş durumda bazı alışveriş sitelerinde.
 

zbahadir

Üye
Teşhir ürünü 930 da var bu site de ama ben bu siteden almam.
Garanti önemli. Ufak bir sorun olsa elinde patlar.
 
Aybars1979

Aybars1979

Üye
Teşhir ürünü 930 da var bu site de ama ben bu siteden almam.
Garanti önemli. Ufak bir sorun olsa elinde patlar.
Katılıyorum daha önce bu siteden bir pc almıştım geldiği gün bozuldu. ilgi alakayı koskoca sıfır ki ben gayet makul bir insanımdır bu konuda, elektronik bir ürün şanstır biraz adamlar içine giripte satmıyor bunu ama rezillik diz boyu idi ogün için.
 

technocu1

Üye
Ben 925 i 1100 e almıştım hepsiburada.com dan.
 
kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Hayırlısı olsun :kahve:
 
ÖEY

ÖEY

Üye
Nette biraz dolandım neredeyse hiçbir yerde 930 kalmamış ilginç...
 
Krnl386

Krnl386

Üye
Nette biraz dolandım neredeyse hiçbir yerde 930 kalmamış ilginç...

O da bir şey mi ..? Ben bulunduğum şehirde diyeyim; artık Nokia bulamıyorum. Bu duruma şahsen çok üzülüyorum.
 

Benzer Konular



Üst Alt