Öneri LG G2 32 GB aldım

Sponsorlu Bağlantılar



ıRagnaRı

ıRagnaRı

Üye
    Konu Sahibi
 
Anil-D

Anil-D

Üye
resim bozuk tekrar koyarmisisin
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Hayırlı olsun güzel seçim
 
ıRagnaRı

ıRagnaRı

Üye
    Konu Sahibi
Telden beceremedim pc ye gecince atiyim
 
ıRagnaRı

ıRagnaRı

Üye
    Konu Sahibi

buyrun
 
Anil-D

Anil-D

Üye
oha 28 dkda %6mi verdi
 
98farom98

98farom98

Üye
İyi baya ya :good:
 
98farom98

98farom98

Üye
Anlıyamadım
 
98farom98

98farom98

Üye
Yok canım sende 28 dk da %100 şarj bitmez kardeşim @ıRagnaRı kardeşime soralım
 
Anil-D

Anil-D

Üye
z2 de inse bi fiyati 1800 ya almistim ama 2 kere de banami düşer hep sanssizlik
 
Anil-D

Anil-D

Üye
Geçmiş olsun kardeşim 2 kere Z2 mi aldın ?
aldik eve geldik actim kutuyu kasa acikligi var gittik dedik nadir gorunuyor dedi degisti aldim arabada actim gene ayni bu sefer dedim once sen ac dedim baktim ayni yok abi dedim almiyorum buneya sanslikmis
dir yoksa banami boyle dusuyor
 
98farom98

98farom98

Üye
aldik eve geldik actim kutuyu kasa acikligi var gittik dedik nadir gorunuyor dedi degisti aldim arabada actim gene ayni bu sefer dedim once sen ac dedim baktim ayni yok abi dedim almiyorum buneya sanslikmis
dir yoksa banami boyle dusuyor
Tüh be görüyonmu şansı hadi bir kere çıktı 2. ye nasıl oldu hayret nereden aldın ?
 

Benzer Konular



Üst Alt