Gençler yazın bu anıSana yemin ediyorum eğer olurda @Oğuzhan @doctorrr @FlaxLy aynı anda Ankara'da olursanız buluşurumflaxly bizim okulda ama onu bile görmedim düşün artık
![]()
Nextman ağabeyi de kattık aramıza 
Bir anlık gaza gelmeyle yazılan bir şeydi. Umarım pişman olmamGençler yazın bu anıNextman ağabeyi de kattık aramıza
![]()

Herzaman uğrarız kardeşim bazen sınırı tanımayanlar oluyor istenmeyen durumlar olmaması için az uğuryoruz diyelimGençler yazın bu anıNextman ağabeyi de kattık aramıza
![]()

Ne gibi pişmanlık kardeşimBir anlık gaza gelmeyle yazılan bir şeydi. Umarım pişman olmam![]()

Abi bunlar benden uzun yahu.. Yaşı küçük olup benden uzun olan adamları sevmiyorum uyuz kapıyorum -.-Herzaman uğrarız kardeşim bazen sınırı tanımayanlar oluyor istenmeyen durumlar olmaması için az uğuryoruz diyelim
Ne gibi pişmanlık kardeşim![]()
Başarılı bir ekonomist bu durumları takmamalı bence.Abi bunlar benden uzun yahu.. Yaşı küçük olup benden uzun olan adamları sevmiyorum uyuz kapıyorum -.-
önemli olan boy değil .... 
Kıt kaynakları en iyi şekilde değerlendirmeliyim değil mi abi ?Başarılı bir ekonomist bu durumları takmamalı bence.önemli olan boy değil ....
![]()
Elbette kardeşim ne demiş atalar önemli olan miktarı değil etkisidirKıt kaynakları en iyi şekilde değerlendirmeliyim değil mi abi ?

Herhangi birimiz tek olsak ne olacak?Sana yemin ediyorum eğer olurda @Oğuzhan @doctorrr @FlaxLy aynı anda Ankara'da olursanız buluşurumflaxly bizim okulda ama onu bile görmedim düşün artık
![]()
Korkuyor musun? 
buluşma ihtimalini düşük tutuyorumHerhangi birimiz tek olsak ne olacak?Korkuyor musun?
![]()
buluşma ihtimalini düşük tutuyorum

Bahçeli'ye kar yağınca.Biri buluşmamı dedi
Nerde ne zaman
Ora nere o.OBahçeli'ye kar yağınca.
Bahçelievler... Şaka maka 1 aydır kar bekliyorum, yağmadı.Ora nere o.O
Kupkuru soğuğu çekiyoz. 
K.ören de farksizBahçelievler... Şaka maka 1 aydır kar bekliyorum, yağmadı.Kupkuru soğuğu çekiyoz.
![]()
Bende diyorum neden Planör sayısı azaldıAnkara'ya gelirsem ilk gideceğim yer TürkKuşu eğitim yerimdir hey gidi günler hey, Planör eğitim yıllarımız, Aşti treni, Ostim, Kuğulu Park, Hüzünlü Tren Garı....![]()
Sene 94 - 95 genç senin hafızan muhteşemBende diyorum neden Planör sayısı azaldı

