Telefon Tavsiyesi nexus 4 mu z5 mi

Sponsorlu Bağlantılar

OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
.nexus. kardeşim sana soruyorum sen bi nexus 4 kullanıcısın nexus 4 mü alayım zenfone 5mi aynı para 2side
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.


NEXUS

NEXUS

Üye
.nexus. kardeşim sana soruyorum sen bi nexus 4 kullanıcısın nexus 4 mü alayım zenfone 5mi aynı para 2side
Doğrusu ikiside güzel cihazlar , ikisininde tahminimce 5.0 son güncellemesi.
Ancak yinede nexus 4 ü güncelleyebiliyorsun. Custom romlarla ,
Performans konusunda zenfone 5 i bilmiyorum performans ı fakat nexus 4 te kasan oyun görmedim ben , (minion rush hariç) performans ı çok iyi , kamerasıda gayet iyi çekiyor. Pil i pek iyi dayanmıyor sadece yani ben memnunum bir dahaki telefonumda yine nexus olacak :)
 
alical33

alical33

Üye
bence nexus 4 al performans daha iyidir rom desteği falan da var
 
MR.ROOKİE

MR.ROOKİE

Üye
bencede nexus 4 rom desteği daha fazla sailfish'i bile portladılar
 

furkankaya559758

Üye
Ben olsam Zenfone 6 alırdım. Şarj süresi iki telefondan da daha iyi.
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
gittim tekrardan nexus 4 aldım telefonsuzluk zor ya :(
konu kapanabilir
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah kardeşim
 
NEXUS

NEXUS

Üye
Hayırlı Olsun Güzel Tercih Yapmışsın :)
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
2.el aldım fakat 1 yıl 15 gün garantili teknosa çıkışlı sıfır çizik :) discoveryi sattım üzerine bişey eklemeden aldım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: .NeXuS.
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
yani iyimi yapmışım karim varmı :D
benim discoveryde bişey yoktuda bu korka korka kullanıyodum ondan sattım şarj soketi yüzünden
 
98farom98

98farom98

Üye
yani iyimi yapmışım karim varmı :D
benim discoveryde bişey yoktuda bu korka korka kullanıyodum ondan sattım şarj soketi yüzünden
Discovery yerine nexus 4 süper ya donanım olarak süper zaten iyi yapmışsın
 
OttomanEmpire06

OttomanEmpire06

Üye
    Konu Sahibi
hm :)
 
NEXUS

NEXUS

Üye
nexus 4 2 yıl önce çıkmasına rağmen hala ort seviyeli cihazlar arasında , discovery den de herşeyi üstün. kamera , pil vs.. donanım
 


Üst Alt