Galaxy S3 i9300 《YENİ》{08.03.2016}BLEKOTA Note 4 v5.2.2 Final ANDROİD 4.4.4

Sponsorlu Bağlantılar

Sizce hangi rom daha başarılı?

  • Blekota S5 lite v10.0

    Kullanılan: 27 16.1%
  • Blekota Note 4 V3.0

    Kullanılan: 105 62.5%
  • Qs Final Rom

    Kullanılan: 36 21.4%

  • Kullanılan toplam oy
    168
burak1553

burak1553

Üye
    Konu Sahibi
Konuyu dağıtmayalım
 
  • Beğen
Tepkiler: nediyelimyani


bytllh

bytllh

Üye
rom şu an için iyi değil bence.
V9 a geri döndüm. İleri de ne olur bilmem ama şu an için yüklemeyin bence
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal2378

ciwano0114

Üye
kernel işe yaramadı gibi şarj iyi değil. kernel i nasıl kaldırabilirim
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
2 3 g0n geçmesi gerek diye söylemiştim.
kerneli kaldırmak için kullanmak istediğiniz yeni kerneli flashlayın yeterli.
 

ciwano0114

Üye
yeni kernel kullanmak istemesem peki?
bu konuda ki romu yeniden kursam kernel iptal olurmu
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
evet.
romdaki kerneli romla birlkte otomatik yüklemiş olursun.
 

ekremesiroglu

Üye
boeffla kernel ayarlarını yaptığımız uygulamadan zram i kapattım ve uygulamayı kaldırdım. ve rom daha bi rahatladı. bu programı kullanan arkadaşlar bir denesinler bakalım
 
hhararli

hhararli

Üye
rom şu an için iyi değil bence.
V9 a geri döndüm. İleri de ne olur bilmem ama şu an için yüklemeyin bence
v9 u bende yüklemiştim ama telefonu kullanamadım hiç bir şekilde bunu kurdum pazartesinden beri kullanıyorum sıfır sıkıntı
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
Beyler dn4 final rom yukledimde garip bir durum var yani garip ozellik.

Bildirim cubugunun sol tarafina basili tuttugumda son uygulamalar geliyor sag tarafa basili tuttugumda ise kapatma penceresi geliyor.bunlari nasil kapatirim adam gibi bildirim cubugunu indiremiyoruz.
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
arkadaşlar
3 gün boyunca 3 tane s3 telefonda 3 romu da denedim.
şu an için en stabil olan haliyle blekota v9 olarak gördüm.
ikincilik blekota 4.4.4 v2'nin olurken
üçüncülük final rom olmasına rağmen dn4'ün oldu.
benim denemelerimin temeli ram bazlı oldu.
v9da ram max 600mb olurken
v2de max 670mb
dn4'te ise 740mb ları gördü.

ayrıca tele yüklediğim harici proramlarda durdurma oranı en çok dn4'te oldu. romda olan not programında bile durdurma hatası verdi.
ben nedense v2'den daha memnun kaldım.
v9 oturmuş hatta final desem yeridir ama v9 yerine v8.1 daha kulkanışlı.

bu akşamlık daha denemem devam edecek ama sanırım v2 ye geri döneceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05
kartal2378

kartal2378

Üye
arkadaşlar
3 gün boyunca 3 tane s3 telefonda 3 romu da denedim.
şu an için en stabil olan haliyle blekota v9 olarak gördüm.
ikincilik blekota 4.4.4 v2'nin olurken
üçüncülük final rom olmasına rağmen dn4'ün oldu.
benim denemelerimin temeli ram bazlı oldu.
v9da ram max 600mb olurken
v2de max 670mb
dn4'te ise 740mb ları gördü.

ayrıca tele yüklediğim harici proramlarda durdurma oranı en çok dn4'te oldu. romda olan not programında bile durdurma hatası verdi.
ben nedense v2'den daha memnun kaldım.
v9 oturmuş hatta final desem yeridir ama v9 yerine v8.1 daha kulkanışlı.

bu akşamlık daha denemem devam edecek ama sanırım v2 ye geri döneceğim.
3 telefonda seninmi [emoji54]
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
biri benim
biri eşimin (3gündür bende ama)
biride iş teli :)
 
  • Beğen
Tepkiler: kartal2378
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
arkadaşlar
3 gün boyunca 3 tane s3 telefonda 3 romu da denedim.
şu an için en stabil olan haliyle blekota v9 olarak gördüm.
ikincilik blekota 4.4.4 v2'nin olurken
üçüncülük final rom olmasına rağmen dn4'ün oldu.
benim denemelerimin temeli ram bazlı oldu.
v9da ram max 600mb olurken
v2de max 670mb
dn4'te ise 740mb ları gördü.

ayrıca tele yüklediğim harici proramlarda durdurma oranı en çok dn4'te oldu. romda olan not programında bile durdurma hatası verdi.
ben nedense v2'den daha memnun kaldım.
v9 oturmuş hatta final desem yeridir ama v9 yerine v8.1 daha kulkanışlı.

bu akşamlık daha denemem devam edecek ama sanırım v2 ye geri döneceğim.


ilk olarak hiç durdurma hatası almadım.
ikincisi ise sizler ram e çok kafa takıyorsunuz benim ram seviyem bu şekilde seyrediyor. üçüncüsü ise s5 lite v9da kullandım cihaz öyle bir şişiyor ki klavye bile açılmıyor.sonuncusu olarak note 4 rom gelişmesi gereken bir rom daha zamanı var
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
ram e kafa takmayacaz da ne yapacaz?
831mb ram in olduğu bir telde ram en önemli etken.
ayrıca o gösterdiğin değer telefon boşta iken olan değer.
yüke bindiği anda dn4 700 leri geçiyor.

v2 içinse daha yolun başında aslında.
v9 olan oturmuş bir romla v2 olan bir romu kıyaslamak pek doğru değil aslında ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: csbaz, morki05 ve kartal2378
kartal2378

kartal2378

Üye
Bence de v9 cok daha sorunsuz ve oturmus bir rom,ama note4 rom daha akici ve rahat yag gibi akiyor ama ekaikleri cok,v9 un stock resmi kadar eksiksiz,calismayan hicbirsey yok
 
  • Beğen
Tepkiler: morki05 ve nediyelimyani
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
ram e kafa takmayacaz da ne yapacaz?
831mb ram in olduğu bir telde ram en önemli etken.
ayrıca o gösterdiğin değer telefon boşta iken olan değer.
yüke bindiği anda dn4 700 leri geçiyor.

v2 içinse daha yolun başında aslında.
v9 olan oturmuş bir romla v2 olan bir romu kıyaslamak pek doğru değil aslında ;)
ya 700 olsun nolcak 10 tane uygulama birden accak halin yok ya. boeffla kernelde yükledim gayet güzel oldu. ben s5 lite de toplam 1.20 gb hafıza kullanıyordum 9-10gb boş yer vardı. dn4 de bu 1.70gb e çıktı.ayni programlar yüklü. biraz şişirilmiş rom olduğu doğrudur ama note 4 v2.1 den iyi olduğu gayet belli.
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
soryn da orda zaten.
v9 yada v2.1 bile 6 7 uygulama açınca o rakama ulaşan ram
dn4 te 2 3 tanede ulaştı.
ve haliyle tel cevap vermemeye başlıyo ram de yer olmadığı için.
ayrıca telin hafızası ike ram i niye bağdaştırdın anlamadım.
benim telde şu anda boş 150mb yer var ama v2.1 yada v9 da tel gayet rahattı.
 
onurcngzhn34

onurcngzhn34

Üye
soryn da orda zaten.
v9 yada v2.1 bile 6 7 uygulama açınca o rakama ulaşan ram
dn4 te 2 3 tanede ulaştı.
ve haliyle tel cevap vermemeye başlıyo ram de yer olmadığı için.
ayrıca telin hafızası ike ram i niye bağdaştırdın anlamadım.
benim telde şu anda boş 150mb yer var ama v2.1 yada v9 da tel gayet rahattı.
v9 çok şişiyor ona alternatif bakıyorum klavye bile açılmıyor reset gerektiriyor. şuan ram durumum 693 mb. tapatalk ve internet açık. bu rom da biraz devam edeceğim yoksa neatrom lite var 4.3 tabanlı ona geçmeyi planlıyorum.
 
nediyelimyani

nediyelimyani

Üye
valla v8.1 i dene bence.
ben onu düşünüyorum.
onda çok rahattı herşey.
 
gfbli_erdi

gfbli_erdi

Üye
2.1 de wifi hotspot çalışmıyor sadece bende mi sizde de öyle mi
 


Üst Alt