Haber Sony Xperia Z4 Hakkında Bilgiler Sızdırıldı

Sponsorlu Bağlantılar

Z4 hangi işlemci ile gelmeli?

  • S805

    Kullanılan: 2 9.5%
  • S810

    Kullanılan: 19 90.5%

  • Kullanılan toplam oy
    21
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Sony Xperia Z4 Hakkında Bilgiler Sızdırıldı
Gelen bilgilere göre cihaz S805 ve 3GB RAM ile gelecek. Cihazın 21 MP Exmor IMX230 kamera sensörü ile gelmesi bekleniyor. Asıl karışıklık ise cihazın ekran bilgilerinin değişik olması. Cihaz ya 5.2" FullHD ekran ile ya da 5.4" QuadHD ekran ile gelmesi bekleniyor.



İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
 
  • Beğen
Tepkiler: Darqos ve Nextman


@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Resmin üzerindeki yazılar reklama girmiyor değil mi :D
Vallaha Z4 deli bir cihaz olacak bakalım dört gözle bekliyorum :D
 
0MG90

0MG90

Üye
    Konu Sahibi
Reklam olmaz, adamlar kendileri sızdırmış (sanırım). Sen yapsan yazmaz mısın? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: @@DiAbLo@@
98farom98

98farom98

Üye
Şu z4 ü çok merak ediyorum sony e hep güveniyorum ama s805 le gelirse kötü s810 la bekliyorum
 

Emre

Üye
Z4 Bu Özeliklerle gelirse S900 5000 mAh Android 5.1 PS5 -
5GB Ram 500 gb dahili hafıza Yüksek Ses 2000p HD video 50 mp kamera :D
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Sanal tuş eklemesin de ne yaparsa yapsın çok sıkıyor o sanal tuş ekrandan çalıyor. :zzz:
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N

Emre

Üye
sony acaba ps tasarımını ne zaman değiştirecek Cihazlar hep birbirinin kopası.
(bkz ps5 çıktı)
 
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Penci Hoca
smh60

smh60

Üye
S810 değil mi yav :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sanal tuş eklemesin de ne yaparsa yapsın çok sıkıyor o sanal tuş ekrandan çalıyor. :zzz:
bende bu yüzden sevmiyorum abi çok haklısın. Ya general mobile gibi yapsınlar yada htc one m7 deki gibi
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Tamam ben de z1 kullanıyorum zaten abi :D Ben gayet memnunum yalnız.
Parnakların güccüktür senin :D. Sorun yok genç bende fazla takmıyorum olmasa daha iyi olur dedim. Bursa sanayi'de olmadı torna çektiririz. :D
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
@@DiAbLo@@

@@DiAbLo@@

Üye
Parnakların güccüktür senin :D. Sorun yok genç bende fazla takmıyorum olmasa daha iyi olur dedim. Bursa sanayi'de olmadı torna çektiririz. :D
:D Yok abi parmaklar küçük değil orta :D Ama ben de olmasa olur dedim de olmasa olmaz abi ama kaybolsaydı üst bar gibi çekince gelseydi iyi olmaz mıydı
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Sony çok yanlış yapıyor bence. Cihazlar birbirinin aynısı gibi. Gerçek anlamda Z2'den bariz üstün bir cihaz çıkarmadılar. Hepsi Z2 ile benzer. Eğer böyle olursa Z4 alacaklar bence Z2 alsın.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N

furkankaya559758

Üye
Z4 çok iyi bir donanım ile gelecek. Beklediğim tek telefon bu.
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Sony iphone gibi sıralama yapıyor örneğin . Z ile z1 aynı gibi . Z2 ile 3 aynı sayılı . 4 ile 5 baya benzer olur
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Haberlerini okumaya bile sıkıldım..!
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
Invoke

Invoke

Üye
Boşuna S810 beklemeyin...
 
man20

man20

Üye
810 ile gelmesini isterim ama 805 ile gelmesi daha mantıklı. bi 6 ay sonra da 810'u koyar. Eğer şimdiden en üst işlemciyi kullanırsa 6 ay sonra hangi işlemciyi koyacak? Bnce z5 ten sonra yılda bir amiral gemi çıkarmaya başlar.
 


Üst Alt