Aşk Yaş Tanırmı / Sorulara Cevap Alalım

Sponsorlu Bağlantılar

ouSahin

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Aşk Yaş Tanırmı / Sorulara Cevap Alalım
Soruyorum...

Aşkın Yaşı Varmıdır?


Bayanlar Kendinizden Küçük Erkek Arkadaşıyla Çıkarmısınız? ( örnk erkek:89 Bayan:86 lı)

Bayanlar Kendinizden Kaç Yaş Büyük Erkekle Çıkarsınız?

Erkekler Kendinizden Büyük Bayanlarla Çıkarmısnız? (Aynı Örnek geçerli)

Erkekler Kendinizden Kaç Yaş Küçük Kızla Çıkarsınız?

Sizce Bir Sorun Olurmu 3,4 Yaş açıklık Büyük Küçük farketmez?


Cvpları Bekliyorm..









 


leiche

leiche

Emekli Yönetici
Erkekler Kendinizden Büyük Bayanlarla Çıkarmısnız?hiç cıkmadım ama neslein büyük olsaydı gene ona asık olurdum ve onunla cıkardım

Erkekler Kendinizden Kaç Yaş Küçük Kızla Çıkarsınız?
eğer kafalar uyusuyorsa 3-4 yas hiçte önemli değildir

yani askta yas pek önemli değildir
önemli olan karsılıklı saygı sevgi heyecan
 

elmyra

Üye
kendimden büyük yada küçük bir erkekle çıkardım ama bu büyüklük yada küçüklük 3-4 yastan fazla olamazdı sanırım daha fazla yaş farkı beraberinde anlaşamama problemini getirir diye düşünüyorum


bence yaş konusu her zaman her durum için gecerli olmasadaaa yinede önemli :sn::sn::sn::sn::sn:
 
Nazy

Nazy

Üye
4 yaş Büyük veya küçük fark yapmaz benim için
1982 - 1990 arası doğan bayanlar duyurulur:ehe
 
CEREN

CEREN

Üye



Bayanlar Kendinizden Küçük Erkek Arkadaşıyla Çıkarmısınız? ( örnk erkek:89 Bayan:86 lı)

Bayanlar Kendinizden Kaç Yaş Büyük Erkekle Çıkarsınız?





Sizce Bir Sorun Olurmu 3,4 Yaş açıklık Büyük Küçük farketmez?


Cvpları Bekliyorm..

ben kendimden küçük bi erkekle hayatta çıkmam veya evlenmem ama benden buyuk olabılır bu yaş farkı 3te olur 15 te olur erkeklerın kucuk bayanla olması sorun yaratmaz ama bayanların kücük erkekle olması sorun yaratır bana gore olgun erkek daima daha iyidir...







[/quote]
 
FerreT

FerreT

Üye
ben kendimden küçük bi erkekle hayatta çıkmam veya evlenmem ama benden buyuk olabılır bu yaş farkı 3te olur 15 te olur erkeklerın kucuk bayanla olması sorun yaratmaz ama bayanların kücük erkekle olması sorun yaratır bana gore olgun erkek daima daha iyidir...

Aynı fikirdeyim :hmmm
 
Nazy

Nazy

Üye
Sendemi kendinden büyük erkek le çıkmazsın:ehe (Yorumu anladım sadece şaka)

Bence Olgun bir bayanla birlikte olmak daha zevkli
Yaş olarak olmasa bile Akıl olarak olgun bir bayan harika olurdu
 
FerreT

FerreT

Üye
Akıl olarak olgun bi bayan bulmak imkansız..Onun yerine Güzelliği tercih ederdim..:ehe
 
neslein

neslein

Üye
kendimden kücük bi erkekle hiç cıkmadım ama bence önemli deil eger karslıklı askı sevgiyi heyecanı yasıyorsan 3 4 yasın pek onemi yok
leiche benden 4 yas büyük.daha büyük olsaydıda ona asık olurdum..ask bu sınır tanımaz fakat erkegin olgun olması herzaman iyidir
 
Nazy

Nazy

Üye
Hem güzel hemde akıllı bulmak zor gerçekten:(
 
neslein

neslein

Üye
Olgun Erkek Bulmak daha kolay..bayanlarda farklı tabii..çünkü bayanların çoğu sarışın ve uzun saçlı :ehe

allahtan sarısın ve uzun saclı deilim :D
bu arada bayanlar erkeklerden daha cabuk olgunlasırlar diye biliyorum
 
FerreT

FerreT

Üye
allahtan sarısın ve uzun saclı deilim :D
bu arada bayanlar erkeklerden daha cabuk olgunlasırlar diye biliyorum

Evt bi süre olgunlaşır ve orada kalırlar..0-15 yaş sınırı artık hangisinde durursa:ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
ferret kaç olum kızlar bastı bu konuyu
birazdan kafayı sıyırtacaklar sana
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
Olgun Erkek Bulmak daha kolay..bayanlarda farklı tabii..çünkü bayanların çoğu sarışın ve uzun saçlı :ehe

ferret sen türk kızlarını almanya kızlarıyla karıştırdın sanırsam...
sarı ve uzun saçlı kız ortalıkta çokca görülebilir ama çoğu çakma...
olgunluk saçla, başla vs olsadı... ohooooooooooo...
 


Üst Alt