tmm bisi demedim dur ss atiyom
android os sömürüyor resmen napicam

attim zaten 3 gun once

niye yukarda hep android sistem sömürüyor factory firmware aticam sonundaIyi işte normal kullanımda yarım saatte %10 gitmiş bendede bu civar gidiyor
niye yukarda hep android sistem sömürüyor factory firmware aticam sonunda
tmm 5 saat alıyorum ama üstte android os yazmasi sevmiyorum farkli uygulama olsaydi kaldirirdim onu

almam abi kesseler almam[emoji23]1110 al el feneride var![]()
almam abi kesseler almam[emoji23]

