Öneri S4 sarj icin kalibre

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi
S4 sarj icin kalibre
arkadaslar kalibrasyon nasil yapiyoruz söylermisiniz
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG Tornado ve Bahadir_fb


Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Noldu geçen gün 2 hafta gidiyordu şarjın :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi
tmm bisi demedim dur ss atiyom

android os sömürüyor resmen napicam
 
Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi
attim zaten 3 gun once
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi

off
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
niye yukarda hep android sistem sömürüyor factory firmware aticam sonunda

Anıl şarjın ne kadar gitmesi gerekiyordu?
Yada en üstte farklı bir uygulama yazsaydı şikayet etmeyecek miydin şarjı sömürüyor diye?
 
  • Beğen
Tepkiler: Anil-D
Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi
tmm 5 saat alıyorum ama üstte android os yazmasi sevmiyorum farkli uygulama olsaydi kaldirirdim onu
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi
nokia :kac
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi
tmm böyle kullanmaya devam ediyorjm bunu bulamayanda var
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
mc_307

mc_307

Üye
Slm, telefonunda çok sık kullanmadığın ama silmeyi de istemediğin uygulamaları kapat. Lazım olunca geri açarsın. Ben note3 de bu yöntemi kullanıyorum ve katkısı büyük.
App quarantine uygulaması ile yapıyorum , root gerektiriyor.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi
root sikinti dil
 
Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi

akisina bırakınca duzeliyormus
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb


Üst Alt