Telefon Tavsiyesi 1300 tl ye en performanslı telefon ?

Sponsorlu Bağlantılar

wlknmys

Üye
    Konu Sahibi
Peki tesekkur ederim note 2 ye soguk olmamdaki tek sebep eski olmasi islemcisi kalitelimidir ?
 


dogankara54

dogankara54

Üye
Peki tesekkur ederim note 2 ye soguk olmamdaki tek sebep eski olmasi islemcisi kalitelimidir ?
Kardesim sana benden tavsiye samsung un note serisinden en iyisi note 2 note 3 e gore ama note 4 e karsilastiramam note 2 nin bulabilirsen tegra islemcilisini bul oyundan ve sarjdan kAfan rahat olur. :)
 
LimePie

LimePie

Üye
snapdragon 800lü s4 bulursan al kardeşim ama oda çok zor :)
 
cici60

cici60

Üye
Peki tesekkur ederim note 2 ye soguk olmamdaki tek sebep eski olmasi islemcisi kalitelimidir ?
Eski note 2 kullanıcısı olarak note 2nin herşeyi 4 4lük sadece görünüşü çerçeveler kalın işlemcisi donma kasma yapmaz 2gb ram var 4 çekirdek en az tek şarjda 6 7 saat oyun oyunuyabiliyosun (note 3den uzun gidiyo) hatta note 4 romu ile note4'ün bütün herşeyini kurabiliyosun
 
LimePie

LimePie

Üye
olsun bende bulabilirsen al dedim zaten arkadaşımızın kararına bağlı kendisi bilir :)
 

wlknmys

Üye
    Konu Sahibi
Note 2 nin tegralısını nasıl ulucam :/
 
  • Beğen
Tepkiler: Luck Star

wlknmys

Üye
    Konu Sahibi
Malzeme kalitesi ve yazılım sıkıntıları
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Malzeme kalitesi ve yazılım sıkıntıları
Malzeme kalitesinde ne var ki ? Sadece ekrani saglam degil gibime geliyor. Ayrica 1300 lira butceyle saglam malzeme kalitesi bekle hem de gidip samsunglada bakiyorsun. Samsung daha da kalitesiz. Ayrica andoid 5.0 da geliyor g2 ye. Malzeme ve yazilim sikintisi olan cihaz samsungdur arkadaş :)
 

wlknmys

Üye
    Konu Sahibi
Aynen samsungunki berbat ötesiiiii ace 2 var 5 dakka arastır 4.1.2 guncellemesini rezillik gör :)) rom yüklemek lazım malesef
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Aynen samsungunki berbat ötesiiiii ace 2 var 5 dakka arastır 4.1.2 guncellemesini rezillik gör :)) rom yüklemek lazım malesef
Yazilim istersen bu fiyata nexus 5 en iyi tercih olur ancak batarya sıkintin olabilir bence yetersiz. Lg g2 al hic bir sorunun olmaz . hemde 32gb olani 1100 lira
 

wlknmys

Üye
    Konu Sahibi
Yazilim sorunu dedigimi yanlis anladin sen bi forumda gordum adam diyoki tuekiye icin ana bant surumunde 20c yazani alin daha perfirmansli gibisinden seyler yaziyodu lg ye pcden orjinal rom kolaymi atilir nasil atilir ?
 
Luck Star

Luck Star

Üye
Yazilim sorunu dedigimi yanlis anladin sen bi forumda gordum adam diyoki tuekiye icin ana bant surumunde 20c yazani alin daha perfirmansli gibisinden seyler yaziyodu lg ye pcden orjinal rom kolaymi atilir nasil atilir ?
Romu indiriyon flashliyon bu kadar iste
 
cortex47

cortex47

Üye
Note 3 Neo, LG G2, LG G Flex.
 

wlknmys

Üye
    Konu Sahibi
G2 nin ekrani gorilla glass 2 olmasina ragmen nasil bu kadar dandik ve cozumu varnidir kirilsa yaptiririzda telefonun yarisi kadar parasi var be
 


Üst Alt