bence 1300 TL nin üstüne 100 TL daha koy aşağıdaki linkteki xperia z2 yi al
Kamera pil oyun hersey dahil xperia z2 ye
İthalatçı firma olarak tevrübem şöyle var .çalıştığım şirkette s3 mini almışlardı medcell isimli ithalatçık firma tarafından garantisi vardı cihazın.2 kere servise arızadan dolayı gitti telefon hatta sıvı temasıda vardı telefonlarda adamlar servis kagıdındaki açıklamasında sıvıı temasına rastlandı müşteri memnuniyeti için tamir edildi yamıslardı.O telefonu distribütör firma olsaydı yapmazdı mesela.
Bnde z2 yi distrübütör garantili aldım ama bi daha ki alcagımı kesin paralel ithalat alıcam.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız